Mini sofa - stojak na komórkę - praktyczny prezent dla każdego!

Wśród gadżetów promujących miasto Poznań znalazłam taki uroczy drobiazg, który zakupiłam dla kogoś w prezencie, jak i dla siebie. Jest to mięciutka "poduszeczka", wykonana z niebieskiej mikrofibry, która służy do odkładania telefonów komórkowych, odtwarzaczy mp3, mp4. 








Jedyny minus jaki dostrzegam to odpadający napis :)





Stojak można postawić np. na biurku. Ja mam go na stoliczku, więc będąc w domu odkładam telefon zawsze w to samo miejsce i nie muszę go ciągle szukać ;) Poza tym dobrze widzę, gdy ktoś dzwoni. Można go kupić na stronie sklepu Wydawnictwa Miejskiego Posnania za 13,10 zł. 



Przyznaję, że nazwa "mini sofa" jest trochę żartobliwa, ale faktycznie przypomina taką sofę, czy designerki fotel. A tak na marginesie chciałabym mieć takie siedzisko dla siebie w rzeczywistym rozmiarze :).

Chcielibyście otrzymać taki gadżet?


4 komentarze:

  1. hej, dzięki za odwiedziny. drewniany zagłowek z białymi półkami koło łóżka kupiłam w IKEA

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny gadżet, jednak nie dla mnie są takie stojaki. Ale jako gadżet miasta mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna sofa :)) mój ma nowy telefon z pewnością spodobałąby mu się taka sofa, lepsze to niż rzucanie telefonem po biurku ;0
    zapraszam do siebie i do obs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gadżet,wygląda jak pufa taką jaką mam w rzeczywistych rozmiarach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger