Dzień bloga i relacja z oryginalnej promocji IKEA w Poznaniu

Wczoraj w Poznaniu miałam okazję przejechać się wyjątkowym tramwajem :D, w dodatku bezpłatnym. Jesteście ciekawi dlaczego i jak było w środku? Zrobiłam mnóstwo zdjęć - zapraszam :).


Do 9 września 2012 r. kursuje w Poznaniu bezpłatny tramwaj dowożący klientów do sklepu IKEA. Jeśli ktoś jest zainteresowany przejażdżką, to tutaj znajdzie rozkład jazdy. A muszę przyznać, że warto, gdyż nie dosyć, że podróżuje się w komfortowych warunkach (czytaj - jak w mieszkaniu :D ), to jeszcze można załapać się na drobny upominek (poduszki, świeczki, wazoniki, maskotki itp.) lub poczęstunek ciastkami (oferta dla dzieci). 

Pomimo, że to stary model tramwaju, wyróżnia się spośród innych tym, gdyż jest cały kolorowy. Zarówno na zewnątrz...



...jak i w środku i cały jest zaadoptowany jako mieszkanie, w którym słychać radosną muzykę.





W powyższych niebieskich torbach znajdowały się wspomniane upominki dla pasażerów. Ja otrzymałam świeczką zapachową :). 

Na poniższych zdjęciach zwróćcie uwagę na podłogę...





Wygodnie ma także motorniczy :)





I jeszcze prezentacja detali :)











W tramwaju znalazły się także zabawki - legowiska dla dzieci, które chętnie z nich korzystały.





Pewnie zastanawiacie się, dlaczego jedzie nim tak mało ludzi? Otóż w pewnym momencie, z uwagi na wypadek drogowy w pobliżu trasy przejazdu, tramwaj musiał się zatrzymać i część pasażerów go opuściła. Mogłam wtedy bez problemu zrobić zdjęcia ekspozycji. Natomiast gdy wsiadałam o 16:00 w centrum miasta był pełen ludzi, że ledwo weszłam.

Kto z Was mieszka w Poznaniu lub okolicy? Jechaliście już tym tramwajem lub zamierzacie pojechać?
A kto nie mieszka w Poznaniu lub okolicy, czy podoba Wam się taka akcja?

A dzisiaj jest 31 sierpnia, czyli Dzień Bloga, pamiętacie? :) Blog "Mała rzecz a cieszy" świętuje go pierwszy raz i zastanawiam się jak Wy go świętujecie, czy np. specjalnym postem?


15 komentarzy:

  1. Ten tramwaj to kwintesencja reklamy! Jazda wygląa na czystą przyjemność. Ciekawe, czy będzie jeździł w zimie? Jestem z okolic Wawy, do IKEI mam 40 km i nie jeżdżą takie tramwaje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja, też się zamierzam przejechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja jest super, bo reklama niesie się sama.
    Problem to może być z wejściem do tego tramwaju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i od razu świat staje się piękniejszy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny tramwaj wybralabym sie na taka przejazdzke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak kozacko !! ;)) dlaczego u mnie nie ma czegos takiego

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo i wewnątrz i na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pozazdrościć. U mnie nie ma szans na takie cudeńka, nawet zwykłe PKs-y chcą strajkować. A tu tak bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super sprawa, z chcecia bym sie nim przejechala:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ikea się postarała :) też już nim jeździłam - jestem z Poznania. niektórzy może uznają ten tramwaj za komercje i reklamę ikei ale mimo wszystko w końcu mamy tramwaj, który bezpośrednio zawiezie nas do celu :) ja osobiście Ikeę i ich dodatki do domu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger