Fotorelacja ze spotkania poznańskich blogerek!

Dzisiaj w Poznaniu odbyło się miłe spotkanie blogerek. Przybyło 15 dziewczyn głównie piszących blogi o modzie. Kilka ich blogów wcześniej kojarzyłam, głównie poprzez współpracę z moim drugim blogiem Candy i rozdania.  Zapraszam na relację fotograficzną oraz do zapoznania się z adresami blogów fantastycznych dziewczyn :). 


Powyższe zdjęcie robiła Renata, a poniżej moje ujęcia.











Zapraszam do odwiedzenia blogów obecnych dziewczyn:

Podczas spotkania na moment przybyła również zaprzyjaźniona fotografka kilku blogerek Klaudia, a zatem była też chwila na sesje... 













Spotkanie odbyło się w Cafe Szpilka (ul. Żydowska):













Dziewczyny, dziękuję za spotkanie!


12 komentarzy:

  1. Było przemiło, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ładna relacja !:) fajnie było się spotkac;) pozdrawiam i do następnego !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. było bardzo sympatycznie, świetne fotki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Wam fajnie było :)
    Mmmmm i ten deser - mniam :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O już mamy pierwszą fotorelację :)
    Ja właśnie ładuję fotki na picasse, więc możesz jeszcze wrzucić inne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie ze mialyscie okazje sie spotkac :D te spotkania sa genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Wam spotkania, byłam na ostatnim w lipcu i też było świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, iż kolejne spotkanie już niedługo :))
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szybko wrzuciłaś posta :) i moje ciasto zostało uwiecznione :D Było świetnie, fajnie tak się spotkać i poznać inne blogerki z okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No szybciutko ten post, ale dzięki za relację i zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. przy nastpęnym spotkaniu postaram się być razem z wami!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger