Pomysł na uniwersalny prezent świąteczny dla mężczyzn

Do świąt pozostało 10 dni. Jedni się cieszą, inni panikują, że nie zakupili jeszcze prezentów! Mam dla Was propozycję na uniwersalny prezent dla panów :). Co to takiego?


Są to bardzo różne wieszaki, oszczędzające miejsce w szafie. Znalazłam je w Praktikerze (niestety nie widzę ich w zasobach sklepu internetowego Praktiker). Nawet Ikea takich nie ma ;).

Wieszaki na paski: 



Wieszaki zarówno na paski, jak i krawaty, choć będę przydatne również paniom do wieszania pasków i apaszek:







Poza tym można zakupić sobie lub komuś wieszak na koszulki, koszule:

 

Ich cena jest całkiem niska od 8 do 15 zł, w zależności od modelu. W podobnej cenie (wliczając  koszt przesyłki) można zakupić takie wieszaki na Allegro. W szafie od razu zrobi się luźniej i będzie gdzie powiesić nowe sprezentowane ubrania :), zgadzacie się?



9 komentarzy:

  1. Lubię praktyczne prezenty równiez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie pomysl na prezent dosc orginalny...

    zapraszam na rozdanie u mnie

    marwiol5722.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam, wieszak?:D nieeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyczne i fajne ;D dobre na prezent..

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, nie wiedziałam ze tam jest aż taki wybór, dzięki za oświecenie, bo temat wieszaków akurat u mnie na czasie;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotychczas spotkałam się tylko z wieszakami na krawaty. Nie wiedziałam, że są specjalne wieszaki na koszule albo paski - super sprawa! Praktyczny prezent, który na pewno przyda się każdemu eleganckiemu mężczyźnie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger