Przegląd gazetek promocyjnych - inspiracje balkonowo-ogrodowe

Pamiętacie, jaki miałam dotąd ogródek balkonowy? Niestety w obecnie wynajmowanym mieszkaniu nie mam balkonu - ale oczekuję na własne mieszkanie, w którym będę miała ogródek... No ale jeszcze trochę... Nie mniej jednak, temat ogrodnictwa miejskiego jest mi bliski, stąd dzisiejszy przegląd inspiracji ogródkowych :)


Kliknięcie na dany obrazek przeniesie Cię do odpowiedniej strony w gazetce.

W Biedronce od wczoraj trwa akcja Ogród marzeń, w której zwróciły moją uwagę m.in. narzędzia ogrodowe za 9,99 zł. 


Oraz osłonki na doniczki za 7,99zł i 12,99zł.



A także maty i kosze piknikowe.



 W Lidlu również akcja wiosna, gdzie zakupisz np. kwiaty - pelargonie 6 szt. za 14,99zł.



Czy kolorowe poduszki na krzesła ogrodowe.



W Tesco od 16 kwietnia dostępne będą m.in. różne donice i nawozy



W Kauflandzie można się zaopatrzyć w różne moskitiery okienne chroniące przed owadami, a także w hamak ze stojakiem za 149,90zł.



Taki hamak chciałabym mieć w moim przyszłym ogródku :).

A jak wyglądają teraz Wasze balkony i ogródki? Już pięknieją na wiosnę?

A tak z innej beczki - w następnym wpisie ujawnię imię mojego synka, ale oczywiście można zgadywać :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger