Tak świętowała Świadoma Mama na festynie rodzinnym w Poznaniu!

Moją sympatię do ze Świadomej Mamy już znacie i to że lubię być na jej spotkaniach, jednak na takim festynie byłam pierwszy raz :). Otóż w niedzielę 24 maja 2015 r. od 11:00 do 16:00 w poznańskim hotelu Novotel odbył się festyn rodzinny. Jak było? Zapraszam na fotorelację :).


Imprezę, jak zawsze w Poznaniu, poprowadziła pani Paulina Holtz, rozmawiając z ekspertami z różnych dzidzin. Ja byłam na pierwszej części festynu, gdy swoją wiedzą dzielili się: pan z Centrum szkoleniowego „w Akcji” na temat pierwszej pomocy przedmedycznej, pani dietetyk kliniczny Mirosława Wróblewska na temat zdrowego odżywiania oraz pani policjantka z Wojewódzkiej Komendy Policji w Poznaniu na temat bezpieczeństwa dzieci.








W międzyczasie można było odwiedzić stanowiska wielu różnych wystawców. Sfotografowałam tylko niektóre, przykuwające moją uwagę.

Spotkałam m.in. położne z bezpłatnej Szkoły rodzenia Bambino, do której jeszcze tak niedawno uczęszczałam na zajęcia (przy okazji polecam).



Od niedawna szkoła posiada taki jakby 15 kg symulator ciąży :) - kamizelkę, w której np. mężczyźni mogą poczuć ciężar brzucha i niektóre inne dolegliwości np. parcie na pęcherz ;)



Pani fotograf Maria Zubowicz ze Studia Fotografii Portretowej robiła chętnym zdjęcia w uroczej scenerii.



Na stanowisku Centrum Stomatologicznego Candeo każdy mógł bezpłatnie przebadać swoje zęby - skorzystałam :).



Na dzieci czekało też fajne miejsce, przygotowane przez Froebel polsko-niemieckie niepubliczne przedszkole Malta.



Podobnie jak kula do tzw. zorbingu przywieziona przez firmę Avana.



Urzekły mnie też zwierzęce kurteczki od KSIM



Oraz nietypowe buciki Attipas od LalaBubu



Moją uwagę przykuły też maskotki od Zollababy.





Przyszłe mamy mogły dotknąć i przejechać się wózkami dziecięcymi firmy Implast



A także poradzić się w sprawie doboru laktatora Lansinoh.



Techniki wiązania chust objaśniała pani Joanna z Chustomaniaczka.pl



Natomiast produkty dopielęgnacji i stylizacji włosów dla niemowląt i dzieci prezentowały panie od Hot Tot



 Ponadto można było skorzystać z wielu innych atrakcji dla dorosłych i dla dzieci.







Co godzinę odbywało się też losowanie nagród, przygotowanych przez wystawców i innych sponsorów.







Impreza cieszyła się dużym powodzeniem. Cieszę się, że zapoznałam się z nowymi produktami, a przy okazji spotkałam też przypadkowo kilku znajomych :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger