Zamiast o BLW będzie o LBA ;)

Prędzej bym się spodziewała, że napiszę o BLW, bo powoli uczymy się rozszerzać dietę naszego półrocznego bobasa, a tymczasem od Pauliny, czyli Energicznej Mamy energicznamama.blogspot.com otrzymałam nominację do LBA, czyli Liebster Blog Award. To taki jedenastkowy, blogowy łańcuszek (średnio lubię łańcuszki, tzn. nie lubię, ale tym razem się skusiłam), bo trzeba odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała, a następnie samemu nominować 11 blogerek, zadając im swoje 11 pytań (i nie wolno nominować bloga, który nas nominował). Ok to czas zdradzić coś o sobie!




Pytania od Pauliny:

1. Jaką męską cechę chciałabyś posiąść?
Ostatnio to chyba szybkość podejmowania decyzji.

2. Jaka cecha najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
Zdecydowanie arogancja.

3. Szarlotka czy sernik?
Generalnie sernik, ale od kiedy mam nietolerację pokarmową na jajka, to muszę zadowolić się szarlotką bez jajek, bo jeszcze nie odkryłam przepisu na sernik bez jajek...

4. Kto lub co jest Twoim "lekiem na całe zło"?
Moja uśmiechnięta rodzinka :)

5. Jak widzisz siebie za 10 lat?
O 10 lat starszą i bogatszą w nowe doświadczenia ;)

6. Śnieg czy deszcz?
Zdecydowanie śnieg, a dodam że przydałaby się jeszcze oferta na jakieś tanie narty, żeby w końcu nauczyć się na nich jeździć. 

7. Co zrobiłabyś, gdybyś na jeden dzień dostała czapkę niewidkę?
Uzupełniłabym braki snu!

8. Lubisz swoje imię?
Tak :).

9. Od jakiej czynności zwykle zaczynasz swój dzień?
Myję zęby, choć właściwie jeszcze nocne przewijanie dziecka czasami rozpoczyna mój dzień ;)

10. Jaką część ciała lubisz w sobie najbardziej?
Zielono-szare oczy i długie rzęsy.

11. Czy lubisz czytać blogi innych?
Tak, lubię i czytam.


Ok, udało się, przebrnęłam, więc czas nominować kolejne blogerki, które zachęcam do odpowiedzenia na moje pytania ;)

1. nietylkorozowo.pl
2. wokoldzieci.blogspot.com
3. mamawpoznaniu.pl
4. mjakmama.eu
5. budujacamama.pl
6. marcelka-fashion.blogspot.com
7. bloggroszkowej.pl
8. wczesniakicodalej.blogspot.com
9. mysweetlittleprecious.com
10. alinadobrawa.pl
11. dziecinstwopannym.blogspot.com

A teraz moje pytania do Was:

1. Jaka jest mała rzecz, która cieszy Cię najczęściej?
2. Z czego nie potrafiłabyś zrezygnować?
3. Rośliny czy zwierzęta?
4. Twój najlepszy moment ciąży?
5. Z jaką znaną osobą chciałabyś spotkać się osobiście?
6. Twoje ulubione owoce?
7. Czy masz zdolności manualne/ tworzysz jakieś rękodzieło?
8. Twoje trzy największe atuty?
9. Co myślisz o kobietach, które o siebie nie dbają?
10. Twoje popisowe danie?
11. Czy masz jakieś pytanie do mnie?

Zapraszam na blogi dziewczyn, a w komentarzach możecie zadawać mi swoje pytania :)


5 komentarzy:

  1. Czapka niewidka na odespanie, ha ha ha super pomysl dla kazdej mamy. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przygarnę również "szybkość podejmowania działań" ;) życie było by... szybsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger