7 powodów, dla których warto było uczestniczyć w spotkaniu blogerek POZNAŃmy się 4.0

Pora na kolejną relację ze spotkania blogerek parentingowych. To było moje już 3 spotkanie tego typu (po Blogowe Love cz. 1, cz. 2 i Blogowe Mam Marzenie cz. 1, cz. 2) miałam okazję uczestniczyć w POZNAŃmy się. Było warto! A dlaczego?



1. Jak sama nazwa wskazuje, POZNAŃmy się odbywało się w Poznaniu, więc miałam rzut beretem, by wziąć udział w spotkaniu 20 blogerek.



2. Spotkałam fajne uczestniczki, a szczególnie ciesze się, że widziałam się z Izą - Po drugiej stronie brzucha i Kasią - Mama na tropie :). Przy okazji pozdrawiam też dziewczyny, z którymi udało mi się nieco dłużej porozmawiać, czyli Weronikę - Budująca Mama, Roksanę - Dzwoneczkowy Raj Mamy i Angelikę - Ca-lineczka





3. Wesoła i luźna atmosfera, którą zapewniła organizatorka całego zamieszania, czyli Marta - TomiTobi



4. Poza czasem na plotki i rozmowy, odbyła się również dwa interesujące warsztaty. Dzięki pierwszemu, bardzo wartościowemu wystąpieniu Ani Pytkowskiej z BLOGmedia poznałyśmy od kuchni różne aspekty i zasady współpracy agencji reklamowej z blogerami. 



Drugie wystąpienie miała jedna z uczestniczek Roksana Prusaczyk, która przybliżyła nam apteczną markę kosmetyków Plus dla skóry i rozdała każdej z dziewczyn indywidualnie dobrane kosmetyki. Już miałam okazję słyszeć wcześniej jej prezentację, ale i tym razem dowiedziałam się czegoś nowego - mam tu na myśli serię kosmetyków dla mężczyzn ;).



5. Były i prezenty. Sponsorzy obdarowali każdą z uczestniczek samochodzikiem (Wader), kosmetykami (Plus dla skóry), szydełkowy pojemnik i bransoletka (Motki splotki)



Ponadto dzięki licznym sponsorom, każda z dziewczyn losowała dodatkowy prezent z poniższego stołu.





Mi trafiła się gruba księga z naklejkami dla dzieci, płyta od Edukatorek i książka od Wydawnictwa Znak



6. Pyszne jedzenie to kolejny powód. Nie rozpisuję się w szczegółach, żeby Wam ślinka przypadkiem nie leciała ;).







7. I ostatni powód to nietuzinkowe miejsce. W Family cafe byłam pierwszy raz i już wiem, że jest to miejsce dla osób takich jak ja, czyli mam z małym dzieckiem. Jest tam osobna sala zabaw dla dzieci, krzesełka do karmienia, a w każdej toalecie przewijak. A do tego piękne wnętrza, które starałam się dla Was sfotografować.













Trzeba przyznać, że jest dużo uroczych dekoracji :)








I fajne kąciki dla dzieci :).





Dziękuję, że mogłam uczestniczyć w POZNAŃmy się 4.0, bo było warto! :)


15 komentarzy:

  1. Również cieszę się, że miałysmy okazję porozmawiać nieco dłużej! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ze byłaś :)


    Mam nadzieje do zobaczenia jeszcze przy okazji innych spotkań nie tylko moich :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę fajnie. Szczególnie miejsce. Ja mam nadzieję, że nic mi nie przeszkodzi, żeby wybrać się do Poznania w marcu na Mam Blogerek Fanaberie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nic nie próbuj kombinować, tylko przyjeżdżaj, bo chcę Cię w końcu poznać :)

      Usuń
  4. świetne miejsce i super spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie takie spotkania oloszaja? moze na slaksu bedzie cos w najblizszym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zawsze, gdy do Ciebie wpadam żałuję, że się wyniosłam z miasta na odludzie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aleee fajne spotkanie mnie ominęło! Skąd wy bierzecie te wszystkie info o spotkaniach blogowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już była 4 edycja, a ja śledziłam też poprzednie edycje w internecie, na fanpagu :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger