Nowości wydawnicze Egmont w sam raz na Dzień Dziecka

Zawsze kiedy chciałam sprezentować dzieciaczkom w rodzinie jakiś spontaniczny prezent np. książkę, to się zastanawiałam, czy może już takiej nie mają i czy przypadkiem jej nie zdubluję. Dlatego wpadłam na genialny pomysł, by prezentować głównie nowości wydawnicze, mając przy okazji pewność, że książka się nie powtórzy. Jakie nowości książkowe wybrałam więc na zbliżający się Dzień Dziecka?



Masza i Niedźwiedź



Na początek coś dla miłośników bajki Masza i Niedźwiedź. Trzy nowości, z czego pierwsza Masza i Niedźwiedź czytam i układam - kartonowa pozycja z 5 opowiastkami i puzzlami, a każdy zestaw puzzli ma aż 30 elementów. Więc jest co układać, a puzzli przechowywać w tradycyjnym kartonie, tylko mieszkają sobie w książce.





Kolejna nietypowa pozycja to Masza i Niedźwiedź - Witajcie w naszym lesie, leśne szablony. W książeczce znajdziemy krótkie ciekawostki i 8 postaci, które z łatwością można przerysować poprzez szablony. Pozwala to dodatkowo ćwiczyć motorykę małą ręki i tworzyć własnych bohaterów z książki.





I jeszcze książeczka Masza i Niedźwiedź Moje Bajeczki o psikusach i psotach z typowymi dla naszych bohaterów psotami. Masza i Niedźwiedź mają mnóstwo pomysłów i zawsze coś wykombinują :D. Niewielka formatowo pozycja, jednak bogata w treść, bo aż 8 opowieści i prawie 130 stron. Ponadto barwne ilustracje i wydanie na kredowym papierze z pewnością sprawią, że przypadnie do gustu małym czytelnikom.





Bob Budowniczy



Trzy kolejne nowości to gratka dla młodych fanów budownictwa. Poniższa książeczka to Bob Budowniczy - Podróże z bajkami, zadania łamigłówki. W środku jest aż 80 stron przeróżnych ćwiczeń dla dzieci - praktycznie każda strona zawiera inny rodzaj zadań np. labirynt, rozsypywankę, zadanie muzyczne, matematyczne czy przyrodnicze. A wygodna rączka pozwala zabrać ja zawsze ze sobą.







Bob Budowniczy - wodne kolorowanie ma również coś miłego dla małych artystów. Wystarczy pędzel i woda, a każda z kartek zamieni się w kolorowe dzieło. Jesteście ciekawi, jak taka malowanka wygląda w praktyce? Podpatrzcie na moim Instagramie.




I do zestawu polecam także książeczkę z serii  Moje Bajeczki o Bobie Budowniczym - analogiczne wydanie, jak opisałam powyżej w przypadku Maszy i Niedźwiedzia. Tym razem 8 ciekawych przygód budowlanych dotyczących m.in. betoniarki, czy myjni samochodowej.





Tomek i Przyjaciele



I jeszcze coś dla fanów pociągów, kolejek, wagonów, czyli Tomek i Przyjaciele - wodne kolorowanie. Podobnie jak w przypadku Boba Budowniczego - najnowsza kolorowanka wodna z pociągami, gdzie każdy z nich ma swoje imię oraz krótki opis umiejętności. 





I kolejna książeczka z serii Moje Bajeczki o lokomotywach - analogiczne wydanie jak opisałam powyżej. Tym razem 9 humorystycznych historyjek o lokomotywach, gdzie poznajemy przygody m.in. Karola, Harolda, Felka czy Wiktora. Trzeba przyznać, że pociągi też mają szalone pomysły i potrafią zaskoczyć.






Powyższe książeczki bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że spodobają się również obdarowanym dzieciom :). Malowanki wodne już pokochał mój syn. Co do cen to kosztują od 8 zł do 35 zł w zależności od pozycji, a szczegóły znajdziecie na stronie Wydawnictwa Egmont

A który egzemplarz spodobałby się twojemu dziecku?

8 komentarzy:

  1. Cudowne książeczki, z pewnością spodobalyby się mojej córeczce

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria moje bajeczki jest cudowna! Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczki. U nas już się książki w pokoju nie mieszczą, ale nie potrafię chłopakom odmówić kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię książki Moje Bajeczki, są krótkie, ilustrowane, w sam raz dla maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne książeczki. Dla Martynki wybralabym Maszę i Niedzwiedzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy 3 książeczki z Maszą. Syncio bardzo chętnie ich słucha. Też uważam że książki są zawsze bardzo dobrym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka jest zawsze dobryn pomysłem :) Filip byłby zachwycony każdą z tych pokazanych przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiamy Egmont To jedno z ulubionych wydawnictw córki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger