Bardzo krótkie blogowe podsumowanie 2017 roku

Podobnie jak ubiegłym roku, postanowiłam zrobić kolejne blogowe podsumowanie roku - tym razem 2017. Muszę przyznać, że prywatnie był to intensywny rok pracy zawodowej, przygody żłobkowej aSYNstenta, a także dopieszczania naszego mieszkania i ogródka. A jak było blogowo w 2017?



Co się działo w 2017 roku? 


Po powrocie na etat nie jest mi łatwo godzić wychowanie dziecka, prowadzenie domu, pracę zawodową oraz blogowanie. Blogowałam dla Was znaczniej rzadziej, niż w latach wcześniejszych, aczkolwiek nadal całkiem regularnie. Pomimo, że nieco odpuściłam częstotliwość publikacji,  przy okazji paradoksalnie nawet wzrosła wartość moich współprac blogowych, a statystyki też jakoś bardzo nie ucierpiały :).


Wśród najpopularniejszych wpisów 2017 znalazły się:








Na początku zeszłego roku zorganizowałam m.in. 2 urodziny aSYNstenta oraz uczestniczyłam w dwóch spotkaniach blogerek BlogoDamy oraz Blog Parenting Poznań. Czym natomiast byłam pochłonięta w drugiej połowie roku, pokazują dwa ostatnie wpisy z powyższego zestawienia. Pomimo dodatkowych niefajnych atrakcji w postaci zalania mieszkania na korytarzu, udało mi się osiągnąć wymarzony efekt i urządzić pokój dla synka.

Gdy nie ma mnie na blogu zaglądajcie na mojego Instagrama, na którego przy okazji Was zapraszam (KLIK).



A jakie plany na 2018 rok?


Mam już pewne przemyślenia oraz plan na wiosenny projekt blogowy, do którego zaczęłam już przygotowania, ale na razie nic więcej nie zdradzam ;). 

A u Was jakie plany na nowy 2018 rok?

2 komentarze:

  1. Widać, że aktywny blogowo rok :) Nasze plany jeszcze nie są zbytnio określone i jeszcze cieszymy się początkiem roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zalaenie korytarza to musialo byc stresujace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger