Podaruj mężczyźnie emocje na Dzień Chłopaka

Już 30 września Dzień Chłopca, Dzień Chłopaka. Przyznam, że zazwyczaj obchodzimy ten dzień symbolicznie. Jednak, aby nie było monotonnie, w tym roku stwierdziłam, że może warto zmienić nieco konwencję i nie kupować kolejnych bokserek, czy innych drobiazgów.
Jak już wiecie z moich social mediów (klik i klik), mój mąż "na zlecenie" Agnieszki rodzicielnik.pl przyczynił się ostatnio do tego, że przeżyłam niezapomniane, bardzo pozytywne emocje w postaci wieczoru - niespodzianki Baby Shower. A skoro już o emocjach mowa, pomyślałam, że to świetna opcja, by sprawić radość bliskiej nam osobie. Co zatem rozważam w prezencie dla mojego męża? A może i Ty zainspirujesz się którymś z prezentów dla swojego partnera?



Jazda Ferrari 

Który z facetów nie lubi szybkich, ekskluzywnych samochodów? Chyba każdy mały, czy większy chłopak zachwyca się "furami" typu Ferrari lub Lamborghini. A skoro tak, to dlaczego nie podarować mu przejażdżki takim drogim autem, w bezpiecznych warunkach? Takie przejazdy są pod opieką instruktora, na specjalnych torach samochodowych, które znajdują się praktycznie w każdym dużym mieście.


Lot w symulatorze 

Jeśli jednak siedzenie za kierownicą dla Twojego mężczyzny to coś zbyt normalnego, to może spodoba mu się sterowanie samolotem? Profesjonalny symulator lotu umożliwia zapoznanie się z pracą pilota i sterowanie maszyny w warunkach podobnych do tych w powietrzu. Bycie pilotem to obok bycia strażakiem, czy śmieciarzem, często marzenie z dzieciństwa wielu chłopców. Jest więc okazji, by mógł je zrealizować.


Lot motoparalotnią 

Natomiast jeśli i lot w symulatorze nie wystarczy, to zawsze jest możliwość polatania w powietrzu np. taką motoparalotnią. Za sterami siedzi wówczas profesjonalny instruktor - pilot, który odpowiada za bezpieczeństwo lotu. Wówczas pasażer podziwia widoki z wysokości ok. 200 m i może cieszyć niezapomnianą chwilą i wolnością.


Degustacja win

Wracając do bardziej przyziemnych pomysłów na prezent, to niejednemu mężczyźnie spodoba się również degustacja alkoholi np. win. Spotkanie w winiarni z profesjonalnym sommelierem, to pomysł na miły wieczór z dawką historii wina oraz wiedzy dotyczącej jego wywarzania, czy dopasowywania ich do danych posiłków.


Kurs sushi 

Pozostając przy posiłkach, bardzo ciekawym pomysłem wydaje mi się również kurs gotowania np. kurs robienia Sushi, szczególnie dla facetów lubiących gotować lub chcących nauczyć się czegoś nowego. Taki uczestnik kursu pozna nie tylko zasady japońskiej sztuki gotowania, ale i rodzaje oraz dobór odpowiedniego ryżu, ryb i innych składników, by na końcu raczyć się samodzielnie przygotowanym daniem. Mój mąż był kiedyś na innym kursie gotowania i wrócił bardzo zachwycony.



Powyższe 5 przykładów na niematerialne prezenty to przegląd moich subiektywnych, a zarazem bardzo atrakcyjnych pomysłów na prezenty dla mężczyzny. Jeśli pomimo moich inspiracji nadal masz  dylemat, o czym marzyłby Twój chłopak/parter/mąż, ostatecznie możesz zakupić np. Zestaw Prezentmarzeń Dla Niego lub zestaw zawężony do konkretnego miasta. Wówczas osoba obdarowana sama zdecyduje, w jaki sposób wykorzysta voucher, spełniając zarazem jedno ze swoich marzeń :). A po moim Baby Shower gwarantuję, że prezent w postaci emocji czy niespodzianki bardzo, bardzo cieszy :).

A który z powyższych prezentów spodobałby się Twojemu mężczyźnie?


11 komentarzy:

  1. W sumie taka lekcja robienia sushi to i na dobre wyszła mężowi a ja bym z tego miała też pożytek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fajne pomysły na prezent w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i druga opcja to coś dla mojego. Reszta niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lot w symulatorze lub jazda Ferrari pewnie bardzo ucieszyłaby mojego męża. Ale my robimy sobie tylko drobne niespodzianki na takie okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może kiedyś na jakąś większą okazję np. okrągłe urodziny, przydadzą Ci się takie pomysły :).

      Usuń
  5. Kurs sushi nie, ale voucher do takie restauracji to mąż by przygarnął :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie podarowane emocje są świetne! ja jak swojemu kupiłam lot w tunelu aerodynamicznym w Lesznie to bardziej się cieszył niz że markową koszulę dostał

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger