Mama karmiąca piersią modna w Święta, Sylwestra i nie tylko..

Jeśli jesteś świeżo upieczoną mamą to prawdopodobnie przez pół dnia funkcjonujesz w domu w piżamie, a kolejną część dnia w wyciągniętym dresie. Różnie bywa, więc może to prawda, a może tylko stereotyp. Ja zdecydowanie lepiej się czuję wygodnie ubrana, w bluzki umożliwiające karmienie, ale bywają dni, że ubieram się kilka godzin po wstaniu. Niebawem jednak Święta Bożego Narodzenia, a chwilę później Sylwester, więc warto pomyśleć o bardziej eleganckim ubraniu, w moim przypadku umożliwiającym karmienie piersią. Wbrew pozorom ubranie jest bardzo ważne dla naszego dobrego samopoczucia. Bo młoda mama będzie się lepiej czuła, gdy będzie modnie ubrana.


Nie masz czasu na zakupy?

Ja też nie, przynajmniej na zakupy stacjonarne, dlatego kupuję przez internet. Po pierwsze przy zakupie ubrań zawsze sprawdzam tabele rozmiarów i komentarze, jak dane rozmiary wypadają w praktyce. Po drugie zazwyczaj za jedną przesyłką zamawiam dany model od razu w dwóch rozmiarach, bo rozmiar rozmiarowi nierówny i wychodzę z założenia, że niepasujące ubrania zwrócę później jedną przesyłką zwrotną. Po trzecie, aby nie przeglądać każdego sklepu osobno korzystam z przeglądarek modowych jak Domodi.pl. W jednym miejscu mam przegląd kilkuset sklepów internetowych i za pomocą filtrów oraz funkcji sortowania mogę bardzo szybko znaleźć rzecz, której szukam. A po kliknięciu w dany produkt zostaję już automatycznie przeniesiona do sklepu online danej marki, gdzie mogę dokonać zakupu.

W ten oto sposób znalazłam eleganckie i wygodne sukienki dla mam karmiących, które od razu wpadły mi w oko.

Sukienka 2w1 Amazing Navy Dress  z oryginalnego, piankowego materiału. Dyskretne zameczki umożliwiają karmienie. Dostępna w dwóch długościach rękawów - 3/4 lub długim ze sklepu Odzież dla mam.


Sukienka dla ciężarnych i karmiących ze sklepu Bon Prix, z marszczeniem pod biustem i wiązanym paskiem z satyny do regulacji obwodu. W dekolcie wstawka ułatwiająca karmienie piersią. 

Sukienka 3w1 Beautiful Burgundy Dress z Odzież dla mam, z przyjemnego, sweterkowego materiału. Dekolt z delikatną stójką, dyskretne zameczki umożliwiające karmienie oraz  rękaw 3/4. 

Dzianinowa sukienka BPC Collection z okrągłym dekoltem i wstawką umożliwiającą karmienie. W talii wiązany pasek pozwalający na indywidualną regulację obwodu.

I ostatnia pikowana sukienka dzianinowa z krótkim rękawem oraz poprzecznym zamkiem na wysokości biustu, umożliwiającym karmienie.

Chcę aby najbliższe Święta były bez spiny. Prawdopodobnie nie będę miała perfekcyjnie wysprzątanego domu, choć syndrom wicia gniazda spowodował, że przed porodem wysprzątałam większość szafek i powyrzucałam zbędne rzeczy i przedmioty. Prawdopodobnie będę korzystała z półproduktów, gotowego jedzenia i pomocy innych. Chcę jednak dobrze wyglądać i dobrze się czuć :). Wybrane przeze mnie sukienki są na tyle eleganckie, a zarazem uniwersalne, że będą odpowiednie na jeszcze wiele innych okazji.

Teraz mam tylko dylemat - którą z powyższych sukienek powinnam wybrać na zbliżające się Święta i Sylwestra? A którą byście wybrały dla siebie? :)


6 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj wybieram mniej klasyczne sukienki - ale dobrze, że te do karmienia wyglądają coraz lepiej w porównaniu z ofertą dostępną kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka lat temu praktycznie nie było takich sukienek, ale teraz nie można narzekać, bo wybór jest spory :)

      Usuń
  2. Świetne jest to że obecnie kobieta w ciąży czy mama karmiąca, ma możliwość włożyć wygodną, ale i elegancką sukienkę aby poczuć się kobieco. A nie tak jak kiedyś-szerokie namioty bez formy i wyrazu. Bordowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te sukienki :) Super, że jest tyle udogodnień dla kobiet karmiących!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger