10 moich najpopularniejszych wpisów na blogu w 2018

Prywatnie był to intensywny rok pracy zawodowej, zakończenia przez #aSYNstenta przygody żłobkowej i rozpoczęcia przedszkolnej, a przede wszystkim rok ciąży, kompletowania wyprawki oraz porodu córeczki. Do tego udane wakacje w Bułgarii i niesamowita niespodzianka - Baby Shower, co na bieżąco relacjonowałam w social mediach. A jak wyglądał rok 2018 na moim blogu? 


Jaki był 2018 rok na blogu?

Ze względu na pracę zawodową, wpisy pojawiały się rzadko, ale regularnie. Ilość wpisów szybko wzrosła po wakacjach, gdy przeszłam już na zwolnienie lekarskie i publikowałam cykl wpisów wyprawkowych

A oto 10 moich najpopularniejszych wpisów 2018 r. w kolejności popularności wyświetlania:


9. #2 AKCJA WYPRAWKA DLA NOWORODKA - PIELUSZKI I TEKSTYLIA MOTHERHOOD

10. CO ZABRAĆ NA ZAGRANICZNE WAKACJE Z DZIECKIEM?

Jak widać po urządzeniu sypialni, pojawił się czas na nowego członka rodziny, więc z powyższym zestawieniu zdecydowanie dominują tematy okołoporodowe i wyprawkowe :).


 Przy okazji Was zapraszam też na mojego Instagrama (KLIK).


Jakie mam plany na 2019 rok?

Przede wszystkim skupić się na córeczce i dobrze wykorzystać nasz urlop macierzyński :), bo pod koniec roku czeka nas żłobek i ponowny powrót do pracy.
A blogowo czekam na rozwój wydarzeń ;).


A u Was jakie plany na nowy 2019 rok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger