Artystyczna Rewolucja 2013 w Poznaniu oraz Radość szycia na warsztatach z Eti

W ubiegły weekend trwała w Poznaniu Artystyczna Rewolucja. Podczas targów odbywały się różne pokazy i warszaty. W tym roku załapałam się na bezpłatne warsztaty szycia świątecznego koszyczka z firmą Eti. Zapraszam na fotorelację z festiwalu :).




Pierwszy raz miałam do czynienia z tak skomputeryzowaną maszyną do szycia i dałam radę. 









 Pozostałe dziewczyny też dzielnie sobie poradziły, tym bardziej że pomagały mam miłe panie instruktorki.







I tak w 2 godziny powstały nasze koszyczki:



Na końcu mogłam wypróbować jeszcze różne ciekawe ściegi na maszynie.



Na stanowisku Eti można było zobaczyć również samodzielnie pracującą hafciarkę oraz różne maszyny do szycia.




Przynam, że chciałabym mieć taką skomputeryzowaną maszynę :).

Poza warsztatami obejrzałam dzieła różnych twórców, a te które najbardziej mi się podobały sfotografowałam. Sporo tego, więc życzę przyjemnego oglądania. Na końcu posta znajdziecie linki do tych i innych fajnych miejsc, które poznałam na targach.

































 



































































Wśród rękodziała znalazły się również stanowiska z ręcznie robionymi artykułami spożywczymi:









 Na strony tych artystów warto zajrzeć:

oraz do poniższych sklepów z materiałami do rękodzieła:

Podobała się Wam relacja? Jakie z powyższych inspiracji najbardziej Was urzekły?


3 komentarze:

  1. Czekałam na Twoją relację i się nie zawiodłam sama nie mogłam iść bo się strasznie rozchorowałam ;/ i widzę , że same cuda mnie ominęły a kurs fantastyczny na te kosze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuuuuda!!!!!!!!!!!!!! Strasznie Ci zazdroszczę! A te maszyny... nawet nie chcę sobie wyobrażać, jak i co można nimi szyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za dostrzeżenie szyfonika.pl w bezmiarze ofert Artystycznej Rewolucji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger