Filcowe puzzle jako serwetki i podkładki pod filiżanki

Zainspirowana puzzlowymi podkładkami na blogu Prostolinijność, postanowiłam zrobić podobne podkładko-serwetki po swojemu. Zapraszam do obejrzenia efektów w trzech konfiguracjach kolorystycznych.




Serwetki zrobiłam w rozmiarze 30x40cm, złożone z12 puzzlowych podkładek. Do ich zrobiebia wykorzystałam filc o grubości 3-4mm.

Pierwsza serwetka szaro-zielona:









Druga serwetka szaro-różowa:









I trzecia podkładka szaro-niebieska:









Podkładki były m.in. prezentami świątecznymi dla rodziny. Większość osób myślała, że są kupne :).


7 komentarzy:

  1. Ekstra :) ale pewnie długo trzeba wycinać, a żeby zrobić to równo to trzeba mieć niezłą wprawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycięte perfekcyjnie, pomysł super, chyba spróbuję się z takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalnie, jak zwykle :D Wykonanie proste, a efekt świetny xd
    Pewnie byli zaskoczeni jak im powiedziałaś, że zrobiłaś to sama :D

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł!!! I super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woow jak ty je wycięłaś tak porfekcyjnie podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Ja już pokazałam i napisałam. Teraz Twoja kolej - skomentuj proszę i zostaw po sobie ślad :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger