Polecam kartki Agika Art na Dzień Taty

Być może część z Was kojarzy już Agika Art - początkowo kojarzone wyłączenie z biżuterią ręcznie robioną, a obecnie też z różnorodnymi kartkami handmade. Dzisiaj chciałabym zwrócić szczególną uwagę na najnowszy projekt - "Krawaty na Dzień Taty". 

Przy okazji wydaje mi się, choć może się mylę, że o Dniu Matki pamiętają wszyscy, ale Dzień Taty traktowany jest bardziej po macoszemu. Dlaczego? W dzieciństwie robiliśmy w szkole laurki, a Tata dumnie ustawiał je na najważniejszej półce.




Oferta koszul z krawatami jest wielokolorowa:










Piękne prawda? Zamówić je można poprzez agika.art@gmail.com lub przez Allegro.





5 komentarzy:

  1. Ale fajne :) Teraz się spóźniłam ale dam mu takie na imieniny xD Zapraszam do mnie http://zrzutowisko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta kartka z krawatem. Szkoda, że wcześniej nie znalazłam tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne. Nie potrzeba wyszukanych materiałów, a wygląda bardzo realistycznie, że tak się wyrażę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste a jednak znakomite :)
    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger