Ogródek na balkonie - lipiec 2014

Od ostatniego balkonowego posta wszystko urosło. Zapraszam już na zbiory pomidorów koktajlowych.



Myślałam, że kupuję małe pomidory karłowate (tak mi się kojarzyły zawsze pomidory koktajlowe) z małymi owocami, jednak wyrosły bardzo wybujało zajmując sporo balkonu.



Pozostałe rośliny, jakie mam na balkonie to: pietruszka, rukola, roszponka, sałata zwykła, majeranek, mięta, stewia, bazylia, oregano, rozmaryn, kolendra i szczypiorek.













Surfinie też już bardzo wybujały.





A ponadto kwitnie groszek pachnący, nasturcja i nagietek. Te ostatnie bardzo przyciągają mszyce, z którymi walczę - spryskuję je wodą z płynem do naczyń i działa :).





8 komentarzy:

  1. Bardzo konkretnie wygląda ta ilość na balkonie:). To co mnie zawsze interesuje, czy pomidorki w jakiś sposób są przez ciebie okrywane czy bardziej chroni je miejsce:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balkon jest cały murowany, więc niczym ich nie okrywam :)

      Usuń
  2. Smakowicie wyglądają :)
    Niestety mój zielnik mimo podlewania pokonały upały. Przez to zbyt duże nasłonecznienie muszę się ograniczać do niewielu gatunków roślin.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak bede miala sowj dom, mieszkanie na pewno cos takiego bede miala ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zagęszczenie :) Mój groszek niestety źle znosi nasłonecznienie i nie chce kwitnąć. O stewii nie słyszałam wcześniej, do czego można używać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wszystko rośnie. Ja dopiero zaczynam, a moje pomidorki jeszcze zielone.

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwy busz.
    Przymierzam się. Mam 50m2 trawy. Ale narazie nie ogrodzone. Myślałam o jakiś donicach ziołowych, poziomkach i karmniku dla ptaków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger