Pomysł na prezent dla niemowlaka - kocyk minky ze spersonalizowanym haftem

Jeśli szukacie fajnego, miłego, ciepłego i spersonalizowanego prezentu dla niemowlaka, to mam dla Was gotową odpowiedź, Właśnie niedawno Ignaś otrzymał dokładnie taki podarunek. A konkretnie mam na myśli kocyk minky z wyhaftowanym imieniem.



Szukając kocyka na prezent, poszukajcie takiego, by był wykonany z oryginalnego, grubego minky, czyli o gramaturze ok. 400g/m2. Kocyk taki jest nawet dwa razy droższy, od niektórych oferowanych na allegro, ale płacimy tu przede wszystkim za jakość materiału.



Ponadto przy zakupie warto zwrócić uwagę na detale, w tym dokładne wykończenie.



Jeśli chcemy uświetnić nasz prezent i spersonalizować go dla konkretnego dziecka, możemy zamówić indywidualny grawer. Taki haft to zazwyczaj niewielka dopłata ok. 1-1,50 zł za literkę, więc nawet przy nieco dłuższym napisie, jak u nas, nie zrujnuje nam to portfela, a będzie miłą pamiątką.



Czyż nie uroczy jest taki  napis? :)



Dzięki temu, że nasz napis został wyhaftowany w jednym z rogów kocyka, lubię wywinąć ten róg na wierzch i przykrywać synka jak na poniższym zdjęciu, bo widać i napis i dwustronność kocyka.







Uprzedzając pytania, nasz kocyk pochodzi od Paisley i szczerze mogę Wam polecić, bo marka w pakiecie oferuje też miły kontakt i spory wybór produktów.



Kocyk towarzyszy nam m.in. na spacerach i myślę, że będzie fajnym prezentem, zarówno z okazji narodzin, na Chrzest, czy na zbliżające się Święta. Bo przyjemnie jest owinąć się lub dzieciątko w tak milusińską tkaninę :). A nawet gdyby taki prezent miał się komuś powtórzyć, to kocyków ponoć nigdy dość.

Czy jest ktoś kto nie lubi minky?


12 komentarzy:

  1. Na kocyki jesteśmy już za duzi, ale swoją poduszką od Paisley nawet z dziećmi dzielę się niechętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Nas to cieszy, że podusia się cały czas sprawdza. Nie trzeba jednak się nią dzielić - możemy uszyć wersje dla dorosłych, albo np. w wersji na poszewkę od pościeli i można spędzać z nią każdy zimowy wieczór :)))))) Zapraszamy do kontaktu - możemy uszyć "prawie" wszystko :D

      Usuń
    2. Heh, Matko Polko może faktycznie przydałoby się Wam więcej takich poduszek :D

      Usuń
  2. Ja uwielbiam minky! Takie jest milusie, że czasem kradnę polciowy kocyk i sama się przykrywam. My mamy w wersji z bawełną po jednej stronie i takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się taki koc dla dorosłych, a w sumie nigdzie takiego nie widziałam! Ja kiedyś uszyłam z bawełną po jednej stronie, to i tak wolałam tą z minky :)

      Usuń
  3. Ja kupiłam podopiecznemu Słońduchę też uszytą z Minky :) korzysta z niej odkąd się urodził, a teraz ma prawie dwa latka i nadal mu towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki biało-niebieski kocyk tylko bez wyhaftowanego imienia - uszyła go chrzestna mojego męża. Świetna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kocyk :) wspaniały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kocyk, sama chętnie bym się takim otuliła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger