Prosta laurka DIY na Dzień Babci i Dziadka od niemowlaka

Niemowlę też może samo, no prawie samo, zrobić laurkę na Dzień Babci i Dziadka. Mam dla Was szybki i prosty pomysł, który na pewno ich ucieszy :). Pamiętajcie, że to Święto jest 21 i 22 stycznia.


Do wykonania laurki wystarczy kawałek tekturki, wstążka i farbka plakatowa, za pomocą której robimy odcisk stopy lub rączki dziecka. Przy ruchliwości mojego synka znacznie łatwiej było odcisnąć nóżkę :). 



Aby uzyskać podobny efekt jak u nas, trzeba pierwszy odcisk odbić na innej, niepotrzebnej kartce. Wówczas odbije się nadmiar farby, a drugi właściwy odcisk pięknie wyeksponuje linie papilarne dziecka.

Ignaś ma także jednego pradziadka, więc zrobiliśmy kartkę również dla niego :).



W ramach ozdoby wystarczy przewiązać kolorową tasiemkę i kartka jest gotowa. 









Mam nadzieję, że skorzystacie z tego prostego i szybkiego pomysłu. Zatem kto jeszcze nic nie przygotował na jutro, to zachęcam. To propozycja prezentu od niemowlaka ale starsze dzieci dodatkowo będą miały frajdę przy przygotowywaniu :).


11 komentarzy:

  1. My w tym roku zrobiliśmy podobne laurki, ale synuś ma już 3 lata więc sam odciskał łapkę, naklejał dodatkowe ozdoby i robił dziurki dziurkaczem ozdobnym. Ja tylko podpowiadałam i nieco pomagałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) przy okazji dziecko czuje zaangażowanie i swój wkład w prezent!

      Usuń
  2. My również odbijaliśmy ślady :) na drewnianych deseczkach:) ręcznie wykonane to taki podarunek prosto z serducha:) Wasze piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. My robiliśmy odciski rąk i z życzeniami oprawiliśmy w ramki. Bąbel odciskał sam i miał wielką frajdę. Ruchliwość Juniora była nieco kłopotliwa ale daliśmy radę. Użyliśmy gęstej farby więc można było odciskać za pierwszym razem.
    Takie własnoręcznie wykonane upominki to fajny pomysł i chwyta za serducho.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek taką stópką się podpisywał w zeszłym roku na laurkach dla babć i dziadków. W tym roku mamy inny plan. Jego podpisem będą paluszki jednej rączki, każdy z osobna a na nich wypisane jego imię. Tak się składa, że pięć liter imienia nałoży się na pięć paluszków...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkie do wykonania, efektowne i z cząstką małego smyka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger