Bilet do kina 5D - prezent dla lubiących nowe przeżycia

Kiedy chcesz zrobić komuś oryginalny prezent - zaproś go do kina 5D Extreme. Takich kin jest w Polsce niewiele, ale w wielu większych miastach już są (Bielsko-Biała, Gdańsk, Malbork, Nowy Sącz, Płock, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zator). 



Jakie atrakcje?
Repertuar jest zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych, filmy animowane (częściej) oraz fabularne. 
Ja byłam na filmie fabularnym "4:13 do Katowic" (thriller, akcja, psychologiczny), któremu towarzyszyły atrakcje takie jak: bańki mydlane, wiatr, para/dym, woda, ruchome fotele, delikatne uderzenia "batem" w łydki oraz oczywiście trójwymiarowy obraz. 

Jaka cena?
Dotychczas bilety były bardzo drogie (ok. 30zł) a filmy krótkie (nawet tylko 12 min.). Ale ostatnio bilety staniały do 13-15zł, a filmy trwają zwykle ok. 25 minut. Ponadto jest wiele promocji:
  • studenckie wtorki za 10zł,
  • poranki weekendowe za 10zł,
  • oraz w Poznaniu dla sympatyków fun page w czwartki za 10zł.
Na stronie internetowej kina możesz zobaczyć filmik jak to wygląda z boku.


1 komentarz:

  1. o kinie 5D słyszałam już dawno,ale nie mieszkam w pobliżu żadnych z wymienionych miast... ale myślę,że trzeba się wybrać na taką wycieczkę bo jestem ciekawa tych efektów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger