Wyniki konkursu Somat Multi Perfect z formułą Express Power

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie, który został zorganizowany dzięki uprzejmości Pani Moniki reprezentującej firmę Henkel. Jesteście ciekawi kto wygrał?


Do konkursu zgłosiło się 20 osób, w tym nawet jeden pan :). Dokładnie wczytywałam się w Wasze odpowiedzi i muszę przyznać, że urzekło mnie kilka zgłoszeń. Ale skoro mogłam wybrać tylko dwie, postanowiłam nagrodzić:

Kolorowy Pieprz 
"Również się zgłaszam, wlaśnie z czystego lenistwa....Zmywarka "pierze" a ja sobie leżę:) A wygrane tabletki sprawią, że wreszcie wyprasuję górę ubrań z kosza. Piętrzy się od tygodnia. Nie masz czegoś, co samo prasuje;)?"

aby w końcu wyprasowała tygodniową górkę ;) i za inspirujące pytanie, by poszukać kolejnych "pomagaczy-wyręczaczy".

Angelikę Musiał
"Oczywiście będę miała więcej czasu na małe przytulańce z mężem;)))"

za "małe przytulańce z mężem" aby może były trochę większe ;)


Gratuluję!!! :)

Zgodnie z obietnicą jako nagrodę każda zwyciężczyni otrzymuje pudełko tabletek do zmywarek Somat Multi-Perfect z formułą Express Power (26 szt.) 


Wysyłam do Was maile gratulacyjne :) i czekam na Wasze adresy korespondencyjne, a następnie na relację z testowania tabletek.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger