Rajstopki ze spódniczką - prezentem dla dziewczynki

Idziecie do znajomych, do rodziny gdzie wypadałoby kupić coś dla dziewczynki. Nie chcecie wydać zbyt wielu pieniędzy, a upominek ma być efektowny. Jeśli się zastanawiacie co ślicznego, praktycznego i taniego kupić dla małej dziewczynki, to mam dla Was świetny pomysł :). Jest to spódniczka z rajstopkami (zszytymi razem).



Rajstopki są bardzo funkcjonalne, gdyż nie trzeba zakładać dziecku osobnych ubrań i nie mnożymy mu gumek w pasie, które mogą się zsuwać. Jako, że nie chciałam kupować różowego ciuszka, wybrałam niebieskie rajstopki ze słonikami.





Wykonane są z miękkiego, ciągliwego materiału (80% bawełna, 15% poliamid, 5% elastan).





Bardzo duży wybór wzorów i rozmiarów znajdziecie na Allegro w cenie 12-16 zł. 





Komu podoba się taki pomysł na prezent? :)


6 komentarzy:

  1. super rewelacja swietny pomysl na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeszcze pytanko jak zrobilas ta wtyczke fb pod kazdym postem? bo sie glowie i nie migo do tego dojsc. Bede wdzieczna za informacje. Pozdrawiam Aga z niebiesko mi

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne- moja mała takie nosiła i były bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I o ile mniej szukania pasujących ubranek :-) Wystarczy koszulka lub bodziak + te rajtki i gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger