Mój pierwszy naszyjnik na szydełku

Witajcie! Pasja szydełkowa wciągnęła mnie coraz bardziej. Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy naszyjnik jaki wykonałam z samych kółeczek :) zapraszam.



Pokusiłam się zrobić naszyjnik inspirowany tym linkiem. Wykonałam go z muliny w żółto-zielonych kolorach.



Praca polegała na wykonaniu sporej ilości szydełkowych kolorowych kółeczek wraz z czarnymi obwódkami.







Następną kwestią było ułożenie kompozycji i ostatecznie z wielu wariantów pozostały dwa. 





Później musiałam pozszywać wszystkie elementy, co z gąszczu wielu nici nie było takie proste :).







Pod koniec jeszcze pozakończałam nitki i dorobiłam odpowiedniej długości również szydełkowy łańcuszek do zawieszania. 

A tak prezentuje się gotowy naszyjnik. Ja jestem zadowolona z efektu i już tworzę kolejną szydełkową biżuterię...



Czy jesteście zainteresowani moimi kolejnymi, szydełkowymi pracami? Pokazywać je Wam?
Biorę też udział w konkursie o bilety do teatru w Poznaniu, napisałam więc wierszyk :) Potrzebuję lajki i kliknięcia w "to mi się podoba" Pomożecie?


10 komentarzy:

  1. mimo tak fajnych zdjec i tak nie mam pojecia jak Tys to zrobila ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak byłam zapracowana, że zapomniałam zrobić zdjęcia w trakcie szydełkowania :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny o ciekawym kształcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow :) Ciągle obiecuję sobie, że wrócę do szydełkowania, ale zawsze coś mi staje na drodze... Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, fajne to...
    Trudne jest szydełkowanie? tzn czy trudne są początki, dla kogoś, kto umie zrobić tylko bardzo długi łańcuszek? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy takie kółka nie są trudne, na YouTube jest sporo filmików z nauką szydełkowania :)

      Usuń
  5. super wyszło
    zapraszam do siebie na candy
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/2013/01/pierwsz-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny! Szkoda, że ja tak słabo radzę sobie z szydełkiem.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger