"Problemy sercowe" czyli, co sprezentować na Walentynki

Jeśli obchodzisz Walentynki i nie uważasz, że to komercyjne i przereklamowane święto, a chcesz zakupić bliskiej osobie coś "sercowego" i użytkowego - to specjalnie dla Ciebie zrobiłam prezentowy rekonesans i jeszcze przed 14 lutego możesz z niego skorzystać :) Zapraszam.





Mój rekonesans robiłam głównie na Allegro i zobaczcie co ciekawego znalazłam. Głównym kryterium był kształt serca i użytkowość walentykowych przedmiotów.

Na początek "sercowy" parasol - tak w razie niepogody ;)





Teraz coś na rozgrzanie - ale mówię tylko o termoforze:


Wśród przedmiotów, które mnie zaskoczyły, były m.in. pufy i ograniczniki:


A teraz czas na przedmioty kuchenne :) bo warto również próbować przez żołądek do serca ;)

Na początek można więc zainwestować w formy do pieczenia, a wybór jest spory:




Zawsze się zastanawiałam, czy wypada dawać patelnię w prezencie ;), ale jeśli ktoś ma ochotę podarować oryginalną patelnię, to proponuję takie:



I coś do patelni, czyli sercowe łyżki:



Jak już coś upieczemy i ugotujemy - polecam to podać w odpowiednich naczyniach - zobaczcie jakie cuda odkryłam:









  A na koniec zostawiłam jeszcze jeden fajny gadżet kuchenny - deskę do krojenia, która po złożeniu nie zajmuje wiele miejsca:




Co chcielibyście z tego dostać? Zainspirowałam kogoś może? :)


3 komentarze:

  1. Mam taką patelnię w serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie propozycje są przeurocze i chętnie zobaczyłabym je w mojej myszowej chatce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta patelnia, co można zrobić np. jajko sadzone w kształcie serca.
    Ja mam zaparzacz do herbaty w kształcie serca - jest świetny (zdjęcie na moim blogu w poście z dnia 14.02.14r.)
    Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger