Bezpłatne warsztaty Świadoma mama

Sporo już wiecie, że od jakiegoś czasu interesuje mnie tematyka ciąży i macierzyństwa, posanowiłam wzgłębić się w tą tematykę :). Od koleżanek - świeżo upieczonych mam, dowiedziałam się, że w wielu miastach odbywają się sponsorowane, bezpłatne warsztaty, na których to można zdobyć sporo wiedzy, a także trochę doświadczenia i nawet drobny upominek :). 

Takie warsztaty organizuje m.in. Świadoma Mama.



Zapisałam się więc na najbliższe warsztaty Świadoma Mama w Poznaniu, które odbędą się 4 grudnia w Novotel Poznań.


Cytując za portalem organizatora:

Wydarzenie składa się z 4 paneli i tak w godzinach:
- 11-14 spotkanie dla Mam niemowląt i dzieci do 3 roku życia
- 14-15 warsztaty praktyczne dla obecnych Rodziców
- 16-17 warsztaty praktyczne dla przyszłych Rodziców
- 17-20 spotkanie dla Kobiet w ciąży

Nowością warsztatów jest właśnie część praktyczna (14:00-15:00 & 16:00-17:00), m.in. warsztaty pierwszej pomocy przedmedycznej, masaż Shantala, kąpieli, przewijania, usypiania dziecka, chustonoszenie oraz ćwiczenia przygotowane specjalnie przez fizjoterapeutów i instruktorów fitness.
Na część praktyczną nie trzeba się rejestrować!

Eksperci z zakresu dietetyki, kosmetologii, psychologii, fizjoterapii…  odpowiedzą na nurtujące pytania i udzielą wielu porad i wskazówek.

Spotkanie poprowadzi Ambasadorka Kampanii Świadoma Mama – aktywna mama i aktorka Paulina Holtz!

Ponadto w programie warsztatów: konkursy z nagrodami, mini studio fotograficzne (darmowe zdjęcie) oraz GWARANTOWANE UPOMINKI dla każdej uczestniczki spotkania.



Jeśli znacie inne przyszłe i obecne Mamy - dajcie im znać i zaproście do udziału w warsztatach Świadomej Mamy!

Rejestracja: rejestracja@swiadomamama.pl lub pod nr tel. 601 644 669 & 601 249 333.

Niezdecydowanym polecam filmy z dotychczasowych warsztatów, które możecie zobaczyć pod tym linkiem.


Zamierzam zrobić też własną fotorelację z tego wydarzenia, która oczywiście zamieszczę na blogu.

To która z Was się wybiera? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger