Własnoręcznie tworzę wyprawkę dla dziecka - Chustka na szyję dla maluszka

Nie wiem jak Wy, ale ja ciągle mam dylemat, jak w te wiosenne dni ubierać mojego maluszka. Z jednej strony walczymy z katarkiem lub sapką, a z drugiej nie powinno przegrzewać się dzieci. Aby sprostać pogodzie i chronić szyję Ignasia uszyłam mu więc dwie apaszki :). 


Na apaszki wybrałam bawełnę w zygzaki z beżowym minky oraz szarą i niebieską dzianinę. Chciałam aby chustki były dwustronne :)









Oj nie łatwo było szyć, kiedy byłam sama w domu z niemowlaczkiem...
Macie jakieś rady, jak wiosną ubierać dzieci? Chętnie skorzystam :).


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, muszą być milusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jaka maszyne do szycia dla poczatkujacych polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie znam się na maszynach, ja szyję na starum Łuczniku po babci...

      Usuń
  3. rewelacyjna! podlaczam sie do pytania Madziakowo:D haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger