DIY - Jak samodzielnie zrobić "twarzowe" doniczki na kwiaty ?

Już dawno nie było tu żadnego projektu DIY. Dlatego dzisiaj, pomiędzy szukaniem kolejnych akcesoriów wyprawkowych dla mojej córeczki, postanowiłam się nieco zrelaksować i ozdobić samodzielnie doniczki na kwiatki. Mam nadzieję, że Was zainspiruję i skorzystacie z tego pomysłu :).


Do ozdobienia doniczek potrzebujemy ceramiczne doniczki lub osłonki na doniczki (moje są z Ikei), podkładkę i plastelinę.


W ten oto sposób naklejając do doniczek lub osłonek plastelinę, możemy wymyślić ciekawe miny, niczym twarze, nadając im niecodziennego charakteru.


Ja pokusiłam się o dwustronne ozdobienie osłonek, wykorzystując nie tylko czarną plastelinę, ale również kolorową.


Tak oto mam dwustronne, oryginalne dekoracje mojego parapetu z kwiatami :)



A do wykonania tego projektu zainspirowała mnie książka "DIY Zrób to sama" Wydawnictwa Egmont, która prezentuje podobny przepis DIY z wykorzystaniem modeliny, utrwalanej podczas pieczenia w piekarniku.




Książka ta, podobnie jak pozycja "DIY Żyj pięknie!" zawierają mnóstwo pomysłów na samodzielne ozdabianie ubrań, tworzenie pięknych i praktycznych ozdób dla dorosłych i dla dzieci, a nawet przepisów kulinarnych i dekoracji na wyjątkowe okazje i święta. Ponadto w książkach tych są przepisy na własnoręczne robienie biżuterii, kosmetyków czy różnych prezentów.








I jak? Podobają się moje twarzowe osłonki na doniczki? :)


2 komentarze:

  1. Cudne pomysły sa w tej książce i widzę, że dosc proste do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomysłów jest wiele i zawsze coś można sobie uprościć ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger