Dyfuzor Aromatly Mini - nie tylko wspiera leczenie zimowych infekcji

Zima to czas wzmożonych infekcji w naszym domu, dlatego klasyczne leczenie wspieramy często m.in. zdrowotnymi inhalacjami np. z mgiełki solankowej, czy olejkami eterycznymi. Dotychczas wyglądało to tak, że wstawiałam na stole garnek z gorącą wodą i dolewałam ww. produkty. Niestety para w pomieszczeniu roznosiła się tylko przez moment i musiałam pilnować, by nikt się nie oparzył. 

Na szczęście ostatnio trafiło do mnie zgrabne urządzenie do rozpylania pary wodnej na zimno, czyli dyfuzor Aromatly Mini, którego bardzo intensywnie używamy.


Przyznam, że na początku roku kupiłam najtańszy dyfuzor na portalu aukcyjnym, jednak wytrzymał tylko 3 próby działania i się zepsuł. Tym bardziej później wyczekiwałam paczki od Aromatly, która oferuje dyfuzor z 2-letnią gwarancją.




Dlaczego dyfuzor Aromatly Mini?

Nawilżanie powietrza poprzez samą wodę, czy aromaterapia z olejkami to nie jedyne zalety tego dyfuzora. Przede wszystkim jest zasilany kablem usb, dlatego najczęściej podłączamy go do pawerbanka i wówczas wędruje z nami tam gdzie jest potrzeba. Przy okazji zużywa mało energii niezależnie od tego, czy działa w 2 trybach pracy: w trybie ciągłym lub interwałowym co 3 sekundy. Posiada delikatne, ledowe podświetlenie, a do tego jest estetycznie wykonany w matowym wykończeniu, więc idealnie nadaje się również na prezent. Wybrałam biały kolor urządzenia, jednak dyfuzor dostępny jest w 4 opcjach kolorystycznych.




Aromatly - aromaterapia jest ich pasją

Markę Aromatly tworzą pasjonaci aromaterapii, stąd w swojej ofercie posiadają różne typy dyfuzorów, kominki i olejki eteryczne. Jak sami piszą: "głęboko wierzymy, że dobraliśmy nasze urządzenia, kominki, knoty i olejki tak, aby uzyskać doświadczenie aromaterapii, które pomoże w relaksacji, poprawie nastroju, zwiększeniu energii i zmaksymalizuje wszystkie inne pozytywne efekty. Stawiamy również na naturalność, dlatego oferowane przez nas olejki eteryczne są naturalne, a co za tym idzie – bezpieczne i wolne od szkodliwych substancji chemicznych".




W ciągu dnia dyfuzor zazwyczaj gości w salonie pozytywnie wpływając na klimat naszego mieszkania. Natomiast wieczorami przenoszę go do dziecięcego pokoju, by dzieciom spało się lepiej, a szczególnie gdy mają zatkane noski.

Na koniec mam dla Was jeszcze kod rabatowy: MINI15 na -15% rabatu w sklepie Aromaty (kod będzie działał stale z wyłączeniem akcji promocyjnych, gdzie produkty będą sprzedawane w rekordowo niskiej cenie).


*wpis powstał przy współpracy z marką Aromatly



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger