Testowanie płynu do soczewek evo2lution w ramach współpracy z Kontaktowe.pl

Pewnie nie wiecie, że mam lekką wadę wzroku i od ok. 6 lat noszę okulary lub soczewki kontaktowe, gdyż inaczej czuję dyskomfort... Soczewki lubię przede wszystkim nosić latem, aby zakładać okulary przeciwsłoneczne, zimą, by okulary nie parowały...

Miesiąc temu Pani Aleksandra ze sklepu Kontatowe.pl zaproponowała mi możliwość przetestowania płynu evo2lution 360ml. Zgodziłam się, gdyż muszę przyznać, że ostatnio mam problem z tzw. suchym okiem, a używałam już wielu płynów do soczewek szukając dla siebie najbardziej odpowiedniejszego.



Do płynu dołączony jest pojemnik do soczewek, a ja w swoim zestawie dodatkowo znalazłam lustereczko, które przyda mi się np. w podróży.


Tak jak większość płynów do soczewek, evo2lution również spełnia wiele funkcji:
  • dezynfekuje
  • czyści
  • płucze
  • nawilża
  • usuwa osady białkowe
  • pozwala przechowywać soczewkę. 

Jak podaje producent "wielofunkcyjny płyn evo2lution jest aseptycznym buforowanym płynem służącym do dezynfekcji, nawilżania, płukania i przechowywania wszystkich rodzajów miękkich soczewek kontaktowych"


Po otwarciu butelki można go używać w okresie 3 miesięcy.

Skład płynu widnieje na poniższym zdjęciu.



Płyn evo2lution ma bardzo atrakcyjną cenę i dostępny jest w w kilku wariantach pojemnościowych:

Ponadto wąski lejek pomaga w łatwiejszym użytkowaniu płynu .



Moje oko na stosowanie płynu evo2lution nie protestuje, ponieważ jest ładnie nawilżone (dodam, że noszę soczewki marki Ciba). Jak dla mnie płyn nie różni się od innych popularnych płynów, które dotąd używałam (m.in. opti-free, see l'eau, solo care, bio true)  i zamierzam teraz przy nim pozostać, tym bardziej że cena jest bardzo konkurencyjna. 

A Wy nosicie soczewki? Jakich używacie płynów? Używaliście już evo2lution?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger