W poszukiwaniu inspiracji na Targach Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu

Od piątku do dzisiaj (7-9 grudnia 2012) na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbywały się targi rękodzieła, na które miałam okazję się wybrać. Można było zakupić ozdoby świąteczne, ale nie tylko. Zapraszam na relację fotograficzną. Może tak jak ja, zainspirujecie się pomysłami do tworzenia własnych ozdób :).


Zatem zaczynam od fotek świątecznych. Królowały wszelakie choinki, gwiazdki i aniołki.













Prezentowane były też piękne bombki i inne ozdoby na choinkę.















Poza świątecznymi ozdobami było wiele rękodzieła użytkowego m.in. wykonanego z gliny i ceramiki:







Filc jest ostatnio bardzo modny i można było obejrzeć przedmioty wykonane właśnie z tego materiału.















Ponadto ozdoby wykonane z drewna:

 













Oraz z materiału, w tym sporo ślicznych zabawek:











i zabawek z papieru.



Najbardziej żałowałam, że nie załapałam się na bezpłatne warsztaty szycia fartuszka.



No cóż może następnym razem będę miała więcej szczęścia :). Lubię oglądać czyjeś piękne wyroby i odwiedzać tego typu targi. Wracam pozytywnie naładowana nowymi inspiracjami :).


5 komentarzy:

  1. Jejku same cuda!!!! Szkoda ze u nas nie robia takich tarogw :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie! szkoda ze tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Zakochałam się w tej żółto-czerwonej gwieździe z pierwszego zdjęcia! Szkoda, że nie pokazałaś jej dokładniej :) Chyba sama spróbuję coś takiego odtworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger