Jak zrobić dla dziecka tort z pampersów? DIY

Jeżeli idziecie na imprezę, w odwiedziny do jakiegoś małego dziecka i chcecie dać coś bardzo potrzebnego, to sprezentujcie jego rodzicom pampersy - ponoć zawsze się przydają :). Takie pampersy można bardzo ładnie ułożyć i opakować np. w formę tortu. Zajmie to Wam 15 min. Zobaczcie jak to zrobić!







Kupujemy dużą paczkę pampersów - ok 64 szt. oraz gumki recepturki.



Pieluchy pojedynczo zwijamy w rulony.





Żeby zrobić dodatkową niespodziankę, można do środka zawinąć np. śmieszne teksty. Poniżej moje pomysły:







Kolejnym krokiem jest łączenie pozawijanych wcześniej pieluch. Większymi gumkami łączymy 6/7 pieluch,  po zewnętrznej stronie dokładamy 12 kolejnych łącząc je wokół gumką i dokładamy jeszcze kolejne 19 sztuk, znowu łącząc. 







Następnie wycinamy koło o średnicy 30 cm i ustawiamy na środku rulon po papierowych ręcznikach. Wokół wkładamy pogumkowane pampersy i tak mamy gotowy 1 poziom.



Drugi poziom stanowi połączenie 7 i 12 pieluch.



Następnie w rulon wsuwamy 1 pieluchę jako łącznik.



3 poziom stanowi zaś połączonych 6 pieluch.



Na koniec dokładamy pojedynczą sztukę.



I tak wygląda gotowa piramida.



Na koniec wystarczy udekorować tort. Pamiętajcie, aby nie przesadzać z dekoracjami, by efekt nie był kiczowaty. Ja wykorzystałam tylko wstążki, które po bokach posiadają wszyte druciki, dzięki czemu łatwo można uzyskać pożądany ształt kokardek.





Całość proponuję zawinąć w celofan - łatwiej będzie Wam przetransportować pieluchowy tort.



33 komentarze:

  1. wow
    super pomysł !!!
    wygląda to bardzo efektownie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Praktyczny prezent, a i ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah przeslodkie !! bardzo mi sie podoba pomysl z karteczkami w srokdu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj pierwszy raz w życiu usłyszałam o torcie z pampersów - a dziś zobaczyłam na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity tort i to pewnie pachnący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tymi karteczkami! Choć sam torcik jest ciekawym upominkiem to karteczki są dodatkową atrakcją:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Ale jak ja robiłam to się nabawiłam więcej czasu żeby nie było gumek recepturek- bo stwierdziłam, że nie są one potrzebne...

    OdpowiedzUsuń
  8. super, ale jak połączyć to koło na spodzie z rurką po ręcznikach ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łączyłam koła z rurką (konstrukcja w celofanie się nie przesuwa), ale możesz przykleić np. klejem Magik.

      Usuń
  9. Hmm a nie masz jeszcze paru fajnych tekstów do tych pampersów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, więcej tekstów nie wymyśliłam :) czekam na fotkę Twojego tortu.

      Usuń
    2. Jak wyjdzie to na pewno prześle fotkę:)

      Usuń
    3. Hejka to ja hugo kołątaj zrobiłam już torcik, ale nie wiem jak się tu zdjęcia dodaje...??? Chyba, że na e-mail Ci wyślę?

      Usuń
    4. Poproszę na maila (jest w zakładce kontakt) :)

      Usuń
  10. Hej a nie masz więcej tych teksów na te karteczki?? Wkładałaś do wszystkich pieluszek czy tylko do niektórych co by się teksty nie powtarzały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkładałam pojedyncze teksty tylko do losowo wybranych pieluszek - stwierdziłam, że aż 64 tekstów nie wymyślę i że wtedy nie będzie to już takie zabawne :)

      Usuń
  11. Świetny pomysł! Właśnie szukałam czegoś takiego! Dzięki wielkie.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://przecietnapolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak duży mniej więcej musi być celofan? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam jaki to był dyży celofan, ale bodajże kleiłam go z 2 części. Proponuję zakupić w razie czego też 2 szt. :)

      Usuń
  13. Taki tort to super prezent! My dostaliśmy od cioci zrobionego z pieluch żółwia :) Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółwia? To pewnie wyższa szkoła jazdy - jestem ciekawa jak wyglądał - jeśli masz zdjęcie to podeślij ;)

      Usuń
  14. Świetny pomysł i wcale nie takie trudne jak wygląda. A te liściki super pomysł ;-)@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymi liścikami chciałam dać trochę zabawy rodzicom dziecka ;)

      Usuń
  15. Super pomysł. Jesteśmy na etapie pampersow to musimy taki zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super torcik :) My na chrzciny dostaliśmy wózek z pampersów i też był śliczny, aż szkoda mi było go rozbierać, ale udało się wyciągnąć pampersy bez rozwalenia podstawy :) Teraz zamiast pampersów w środku jest misiek, żeby wszystko się jakoś trzymało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł, na pewno skorzystam.
    Przyjaciółka w lipcu rodzi córcię, więc będzie idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł!!! musze taki zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za instrukcję, na pewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger