Prezenty na Blogowe Love 2015 w Poznaniu

W poprzednim wpisie mogliście zapoznać się z moją fotorelacją ze spotkania Blogowe Love, które odbyło się 18 lipca 2015 r. w Poznaniu w kawiarni Blubra Kafe. Dzisiaj zapraszam na obiecaną prezentację upominków od sponsorów wydarzenia :).



A wszystko za sprawą dwóch młodych mam, czyli Joanny Pomianowskiej prowadzącej bloga Z filiżanką kawy i Pauliny Grochowskiej z bloga Oli Loli New Life (poniższa fotka jest od Pauliny). To dzięki nim poznałam inne mamy blogerki i to one zorganizowały tak dużą liczbę sponsorów. 



Oto co otrzymałam:





















































































Otrzymałam również voucher na 10 kul Cotton Ball Lights, muszę się zastanowić jakie chcę kolory i ewentualnie wybrać dłuższy sznurek kul. A jak już otrzymam, to oczywiście pokażę Wam na blogu :).

Ponadto na spotkaniu dwie z dziewczyn, którym bardzo zazdroszczę, wylosowały też rodzinne pobyty w Pensjonacie Kaszubianka w Ustroniu Morskim oraz Villi Wenel w Ustce.


Dziękuję wszystkim sponsorom za upominki :). Dobrze, że miałam męża do pomocy, bo sama bym się nie uniosła ;).

Które z tych prezentów najbardziej się podobają? I czy doradzicie mi coś w sprawie kul Cotton Ball Lights czy wybrać wersję minimum, czy rozszerzoną?


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger