Relacja z warsztatów Świadoma Mama w Poznaniu - lipiec 2015

Wczoraj, czyli czwartek 9 lipca 2015 r. Świadoma Mama gościła znów w Poznaniu. Tym razem pierwszy raz udałam się na warsztaty z Ignasiem. Trochę się obawiałam, czy w związku z tym zdołam zrobić jakieś fotki, ale daliśmy radę. Na szczęście miałam ze sobą chustę tkaną, dzięki której mogłam ogarnąć i dziecko i zdjęcia :). Byliśmy na pierwszej części skierowanej do rodziców z dziećmi - zapraszam na moją relację!


Od godz. 11:00 zaczynały się warsztaty praktyczne, ale my przybyliśmy dopiero na właściwą część spotkania rozpoczynającą się o godz. 12:00. Tradycyjnie już spotkanie odbyło się w hotelu Novotel w Poznaniu i poprowadziła je Ambasadorka Świadomej Mamy, aktywna mama i aktorka - Paulina Holtz. 

Pierwszy wykład miała pani coach Marta Maciszewska-Malinowska z Family Manager, która opowiedziała o tym, jak przygotować się do powrotu do pracy. Temat ten był mi już znany, bo poruszany był już na poprzednim spotkaniu w lutym. Pani Marta zwróciła uwagę m.in. na to, że ten często trudny dla mam powrót do pracy nie musi być od razu na cały etat, że często można negocjować warunki np. na część etatu, czy dogadać się z szefem, by jeden dzień w tygodniu pracować z domu.



Po krótkiej przerwie pani Iwona Tomaszewska z Muzyki Bobasa, przekonywała dlaczego muzyka to królowa zabaw, że warto zaprzyjaźnić dzieci z muzyką i oprócz słuchania płyt, warto samodzielnie wykonywać grające zabawki, wykorzystując w tym celu zużyte, domowe przedmioty.







W kolejnym wystąpieniu pani dietetyk Karina Niedźwiedzińska z Centrum Dietetycznego Naturhouse opowiedziała o powrocie do sylwetki sprzed ciąży i że na skuteczne odchudzanie ma wpływ regularność i objętość posiłków, nawodnienie, aktywność fizyczna i stabilizacja.





Reprezentant firmy Humana Poland opowiedział zarówno o znanych już produktach marki Humana, jak i o nowym produkcie wspomagającym laktację Piulatte plus. Następnie odbył się quiz dotyczący zaprezentowanych treści i cztery osoby zostały nagrodzone pluszową owieczką oraz puddingami Humana.







Ostatnie, ale bardzo ciekawe wystąpienie, które podobało mi się najbardziej (co wiecie już z wczorajszego wpisu z mojego fanpage'a) miała  pani fizjoterapeutka Karolina Ruskowiak pracująca w Ośrodku Wczesnej Interwencji Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym w Poznaniu. Mówiła o rozwoju dziecka w pierwszym roku życia i prezentowała jak poprawnie trzymać, nosić, chwytać, odkładać dziecko. Informowała też, że niewłaściwe jest ciągnięcie dzieci za rączki do siadu, że tak mogą tylko lekarze, by sprawdzić poprawność odruchów.



Cały czas można było skorzystać z opieki dla dzieci, którą oferował Żłobek Akuku.





Dodatkowo w czasie przerw można było zapoznać się z ofertami różnych wystawców m.in. szydełkującej pani Ewy Majchsak, sklepu Kemafashion, apteki Ziko oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie u pani fotograf ze Studia Fotograficznego Dobre Ujęcie.











Frekwencja jak zawsze dopisała i wózki też się pomieściły :)







Na koniec tradycyjnie odbyło się losowanie fajnych nagród m.in. zestawy od ASA (z Lacibiosfemina), zestawy od Humana, kosz słodyczy od delikatesów Piotr i Paweł, koszule do karmienia, sukienki dla dziewczynek, pieluchy, książki, kosmetyki, rabat na warsztaty pierwszej pomocy.







Tym razem niestety nic nie wylosowałam, ale zostałam mile zaskoczona specjalnym podziękowaniem od organizatorów za dotychczasową współpracę i zaangażowanie w rozpowszechnianie informacji o Świadomej Mamie, otrzymując zestaw kosmetyków, książeczkę oraz osłonkę na szybę samochodową - z tego ostatniego najbardziej ucieszył się mój mąż, bo ostatnio wspominał, że trzeba zakupić taką osłonkę, by Ignasiowi nie świeciło słońce podczas podróży :).



Ponadto na każdą osobę czekał upominek w postaci pieluszek, wody oraz próbek Lacibiosfemina.





Wszystkie mamy chcące uczestniczyć w kolejnych tego typu wydarzeniach odsyłam u mnie do tego wpisu, gdzie na bieżąco informuję o wszystkich spotkaniach Świadomej Mamy.

Ponadto chciałabym zaprosić wszystkich do udziału w moim pierwszym tak wielkim wakacyjnym konkursie, który będzie trwał cały sierpień, a sponsorów poznajecie na bieżąco w tym facebookowym wydarzeniu. Teraz oprócz sponsorów zachęcam też i zainteresowanych uczestników do dołączenia do tego wydarzenia.  Natomiast wszystkie inne okołokonkursowe informacje będę publikowała na moim fanpage'u, który również polecam komentowaniu i aktywnemu śledzeniu :).

To kto się dołączy do konkursu? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger