#5 Akcja wyprawka dla noworodka - Jaki wybraliśmy wózek?

Jako, że nasz poprzedni wózek po #aSYNstencie nie nadaje się już do przewożenia kolejnego dziecka, trzeba było rozejrzeć się za nową furą ;). I tak oto zaczęłam sprawdzać, co oferuje wózkowy rynek. Wiedziałam na pewno, że chciałabym niewielki wózek, bo nie podobają mi się te duże gondole typu Bebetto. A do tego by był dobrej marki, ale zarazem nie płacąc za niego fortunę. Jaki więc wózek wybrałam?


Zaczęło się od tego, że przypadkiem trafiłam na Instagramie na konkurs, w którym do wygrania był m.in. wózek. Wkręciłam się w tą zabawę, ale zajęłam II miejsce. To że tamtego wózka nie wygrałam, nie oznaczało, że nie przyjrzałam mu się bliżej. Wręcz przeciwnie, w porównaniu z innymi modelami wózków, biorąc pod uwagę moje kryteria, stawał się faworytem i co równie ważne spodobał się także mojemu mężowi.

Jaki wybraliśmy wózek? 

To niskobudżetowa linia marki Cybex, czyli CBX Leotie Lux 2w1. Przed zakupem koniecznie chciałam zobaczyć go na żywo, ale jak się okazało, żaden poznański sklep (a obdzwoniłam chyba wszystkie) nie miał go stacjonarnie, tylko na zamówienie. Do tego przeglądając jego zdjęcia i filmy w internecie, odniosłam wrażenie, że obecnie bardzo popularny jest głównie na rynku rosyjskim. To mnie nie zniechęciło i stwierdziłam, że zamówimy go przez Allegro lub w sklepie internetowym, zawsze ewentualnie można zwrócić. I tak oto wyszukałam sklep Babyhit.pl, który oferował najkorzystniejszą cenę na rynku. 

Stelaż i gondola

Wózek dotarł ekspresowo, dobrze zabezpieczony. Od razu spodobał mi się jego design, małe gabaryty oraz wybrany przez nas kolor szary. Z innych jego zalet i cech, które od razu dostrzegłam to również:
  • niska waga wózka
  • skórzane wykończenie w wersji Lux
  • regulowana wysokość kierownicy
  • zdejmowana budka i wnętrze gondoli (na zamek i rzepy)
  • miękkie wnętrze gondoli
  • możliwość złożenia gondoli na płasko (np. podczas transportu lub przechowywania)
  • amortyzacja kół przy kierownicy oraz skrętne, małe koła z możliwością blokady
  • wielki kosz pod wózkiem
  • intuicyjne zdejmowanie gondoli ze stelaża
  • składanie i rozkładanie stelaża jednym ruchem

Natomiast jak sprawdzą się niepompowane koła w środowisku miejskim oraz hamulec usytuowany po prawej stronie, będę mogła ocenić dopiero podczas codziennego użytkowania.








W zestawie jest też folia przeciwdeszczowa oraz adaptery, które pozwalają na montaż fotelika samochodowego także innych marek, w tym naszego marki BeSafe.



Spacerówka

Gdy założyliśmy osobną spacerówkę (wersja CBX Leotie Flex przekształca się bezpośrednio z gondoli w spacerówkę) to moim pierwszym wrażeniem było zdziwienie, że jest ona tak wysoko osadzona i jest taka duża przestrzeń pomiędzy spacerówką a kierownicą. Ta wysokość osadzenia to pewnie kwestia przyzwyczajenia do poprzednich wózków, natomiast szybko odkryłam, że "długość" kierownicy dotyczy lekkości podbicia wózka pod krawężniki - już wiem, dlaczego tak się męczyłam wożąc #aSYNstenta.

Ponadto spacerówka posiada:
  • możliwość ustawienia jej przodem i tyłem do kierunku jazdy
  • kolebkową konstrukcję siedziska
  • 3 poziomy regulacji siedziska
  • 5-cio punktowe pasy bezpieczeństwa z nakładkami
  • zdejmowany pałąk
  • odpinaną budkę z okienkiem





Akcesoria jesienno-zimowe

Jako, że jest już jesień i zbliża się zima, wyposażyłam nas w niejeden kocyk, w tym m.in. tkany bambusowy kocyk Lullalove. Gdy w drodze na kolejną wizytę lekarską oraz badanie KTG odwiedziłam poznański showroom Edukatorek, ten szary kocyk od razu wpadł mi w oko, a przy okazji urzekł także delikatnością w dotyku. Przy okazji spodobał mi się drewniany gryzak Jollein i przypinka do smoczka Heimess, bo sklep oprócz edukacyjnych i kreatywnych zabawek, posiada w ofercie właśnie różne, piękne akcesoria związane z wyprawką niemowlęcą. Zlokalizowany jest pomiędzy Areną, a ul. Głogowską, w pobliżu szpitala Św. Rodziny i jeśli ktoś poszukuje niebanalnego i nietandetnego prezentu dla dziecka, to na pewno znajdzie tam coś odpowiedniego. Nie ukrywam, że byłam pod wrażeniem wyposażenia, co z resztą pokazałam na Instastory.





Na prawdziwą zimę i mrozy mam natomiast dwa śpiworki. Jeden to polarowy śpiworek - prezent z Babyshower, a drugi wełniany śpiworek Sensillo Combi 3w1, który można zastosować w 3 wariantach długości od 100 do 80 cm i dopasować do wielkości wózka oraz wzrostu dziecka. Fajnym rozwiązaniem jest osłonka dla końcówki zamka. Od spodu posiada otwory dla wersji spacerowej. Na zimowe spacery zamówiłam także mufę. 






Wełniane wnętrze sięga do połowy śpiworka, natomiast reszta to grubsza ocieplina. Jak wspomniałam śpiworek ma rosnąć razem z dzieckiem, w związku z czym można odpiąć jego dół i skrócić wpinając zamki stopień głębiej lub ściągnąć sznurkiem tworząc wersję mini.







--------------------------------------------------------------------------------

Wózek 2w1 Leotie Lux Comfy Grey - Cybex CBX
Fotelik samochodowy iZi Go Modular - BeSafe
Kocyk bambusowy tkany Glamour Gray - Lullalove
Drewniany gryzak króliczek - Jollein
Drewniany łańcuszek do smoczka - Heimess
Śpiworek szary wełniany Combi 3w1 - Sensillo
Mufka grafitowa minky - Sensillo

--------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam również na pozostałe Wpisy wyprawkowe dla noworodka:

#1 AKCJA WYPRAWKA DLA NOWORODKA - CHCĘ PONOWNIE KARMIĆ PIERSIĄ
#2 AKCJA WYPRAWKA DLA NOWORODKA - PIELUSZKI I TEKSTYLIA MOTHERHOOD
#3 AKCJA WYPRAWKA DLA NOWORODKA - TORBA PORODOWA DO SZPITALA
#4 AKCJA WYPRAWKA DLA NOWORODKA - JAKIE IMIĘ BĘDZIE MIAŁA CÓRECZKA?
#6 AKCJA WYPRAWKA DLA NOWORODKA - KĄPIEL I PIELĘGNACJA
#7 AKCJA WYPRAWKA DLA NOWORODKA - NASZ KĄCIK MALUSZKA


To już wiecie, czym będziemy się wozić i jak mam zamiar zmierzyć się z jesienią i zimą :). Przy okazji jestem ciekawa, co było dla Was ważne przy wyborze wózka?


17 komentarzy:

  1. Rewelacyjny wózek, na pewno będzie Wam dobrze służył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz te wózki są fantastyczne, zwinne, zwrotne i lekkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z resztą jest taki wybór na rynku, że aż się nie spodziewałam!

      Usuń
  3. Czasami oglądam z czystej ciekawości takie wózki i jestem pod ich wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie oglądałam wcześniej z ciekawości i nawet nie wiedziałam, co teraz jest w ofercie.

      Usuń
  4. Bardzo ładny, podobają mi się wózki w stonowanych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak sprawuje się wózeczek? mamy zamiar zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie jestem zadowolona, minusem jest to że koła same się blokują do jazdy na wprost (musiałam od wewnątrz wmontować wykałaczkę by koła zawsze były skrętne) oraz duże koła można zdjąć tylko z pomocą jakiegoś metalowego narzędzia.

      Usuń
  6. Witam,
    bardzo spodobał mi się ten wózek. Ciężko znaleźć taki, żeby zarówno gondola jak i spacerówka wyglądała zgrabnie. Jestem jednak bardzo niepewna co do kół piankowych. Czy mogłabym prosić o opinie jak się sprawdzają na miejskich chodnikach?
    Z góry dziękuję za opinię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżdżę nim w Poznaniu i nieco trzęsie, sle pewnie to kwestia przyzwyczajenia.

      Usuń
  7. Zamówiliśmy dokładnie ten sam zestaw wózek i fotelik :) mam nadzieję, że się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  8. Może odkryła Pani jak się reguluje podnóżek w spacerówce? Na stronie, na której kupowałam wózek było napisane, że jest taka opcja. Fajnie by było, bo trochę słabe jest to jak dziecko jest już na tyle duże, że wystają mu nóżki, ale jeszcze nie aż tak żeby stopy znalazły się na podnóżku. I tak sobie są w powietrzu, a ja się głowię co zrobić z podnóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry, zastanawiam się nad tym wózkiem i mam pytanie czy gondola posiada wentylację ? Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry, właśnie zastanawiam się nad zakupem tego właśnie wózka. Pani wpis bardzo mnie zachęcił. Czy dostrzegła Pani jakieś duże minusy po użytkowaniu wózka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger