Jak bez zbędnej chemii odkamienić czajnik?

Jak często odkamieniacie Wasz czajnik? A może tak jak ja od pewnego czasu używacie filtra do wody? Kiedy jeszcze go nie używałam, albo gdy przez moment zapomnę kupić nowy filtr, mój czajnik wygląda strasznie... A jak sobie radzę z kamieniem?



Ten stan czajnika nie jest jeszcze najgorszy, bo staram się szybko zakupić nowy filtr, ale i tak nie ma się czym chwalić...





Po prostu do czajnika wsypuję łyżeczkę lub dwie kwasu cytrynowego - ostatnio kwasku Prymat (cena ok. 1.00zł), który wraz z innymi produktami otrzymałam od Pani Sylwii reprezentującej firmę Prymat.







Czajnik zalewam wodą w zależności od wysokości kamienia.



Czekam 5 min., a następnie zagotowuję taki roztwór.



Następnie wystarczy wypłukać czajnik, dodatkowo raz przegotowuję czystą wodę i wylewam.



I gotowe, a w dodatku ekologiczne rozwiązanie :)
A jaki jest stan Waszych czajników?

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger