Wyniki testowania suplementu CelluOFF

W listopadzie zeszłego roku wzięłam udział w konkursie organizowanym na blogu Miraga80 i zostałam wybrana do testowania suplementu CelluOFF. Jaka jest moja opinia po 90 dniowej kuracji?



Tabletki CelluOFF mają za zadanie zwalczać cellulit od wewnątrz. Przyjmuje się po 1 tabletce dziennie po jedzeniu.





Jest "przeznaczony dla kobiet aktywnie walczących z cellulitem". Moja walka z cellulitem jest niejako przy okazji, gdyż jest on widoczny dopiero po ściśnięciu skóry. Jednakże staram się być aktywna fizycznie: od października raz w tygodniu uczęszczam na aerobik w wodzie, do tego 20-40 min dziennie marszu do pracy.

Zalety:
  • Tabletki są wygodne w połykaniu.
  • Wystarczy pamiętać o niej raz dziennie.
  • Skóra jest bardziej gładka i napięta.
  • Przez ostatni czas tabletki znacznie staniały - można je kupić nawet za ok. 20zł za opakowanie. Poza tym często sprzedawane się w promocji.
  • Brak efektów ubocznych.

Wady:
  • Niestety u mnie cellulit się nie zmniejszył.
  • Zgodnie z ulotką trzeba pamiętać o niej przy posiłku - połykanie poza posiłkami powodowało u mnie nieprzyjemny posmak z żołądka.
  • Waga u mnie się nie zmniejszyła, choć trochę na to liczyłam (naczytałam się wcześniej wiele recenzji dziewczyn, które dzięki temu chudły).

Po 3 miesiącach przyjmowania tabletek CelluOFF cellulit nie zniknął. Nadal będę aktywna fizycznie, aczkolwiek kuracji nie będę kontynuowała.

2 komentarze:

  1. No u mnie też się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja w ogóle nie podjęłam z nimi współpracy mimo fajnej oferty nie wierzę w takie suplementy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger