Śrubokręty - super prezent nie tylko dla mężczyzny, ale i dla kobiety

Dzisiaj zaprezentuję Wam nietypowy, a jakże przydatny zestaw, który byłby świetnym pomysłem na prezent. Mam na myśli zestaw śrubokrętów. Ja taki zestaw dostałam w prezencie bez okazji... i bardzo się ucieszyłam :). 


To nieprawda, że śrubokręty są tylko dla facetów! Ile razy, gdy chciałam coś dokręcić szukam pensety, lub nożyczek, by jakoś sobie poradzić. Teraz mam świetne śrubokręty.




Mój zestaw skłąda się z 18 śrubokrętów różnego rodzaju, w tym 8 dużych i 10 małych. Dzięki małym śrubokrętom mogę dokręcić bardzo drobne śrubeczki np. przy laptopie.





Identyczny zestaw widziałam ostatnio w Biedronce za ok. 20 zł. W dodatku ten zestaw posiada fajny stojak, dzięki czemu łatwiej mogę zachować porządek. Polecam!

Dziewczyny zgadzacie się ze mną, że to fajny pomysł na prezent dla nas, czy uważacie, że kobiecie nie wypada prezentować czegoś takiego?


5 komentarzy:

  1. śrubokręty bardzo potrzebna rzecz , sama lubię naprawiać swoje awarie ;D moje śrubokręty się mieszczą w rupieciowej skrzynce a tu masz porządek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jśrubokręty zostawiam dla Panów. Myślę, że nie należy się do końca zdradzać, że umiem się tym posługiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam zestaw i nie raz wybawiał mnie z problemów :-)
    Potwierdzam kazda z nas powinna takowy mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdym domu powinien być taki zestaw więc jeżeli nie ma przy sobie faceta który miałby takie śrubokręty to jak najbardziej można dać kobiecie jeżeli wiemy, że nie posiada takiego sprzętu. No chyba, że informuje wszystkich dookoła, że marzy np. o lokówce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger