Pomysł na spersonalizowany prezent świąteczny - fotokalendarz / Konkurs

Zbliża się grudzień - czas więc pomyśleć o świątecznych prezentach. Dzisiaj zaprezentuję Wam prezent, który będzie odpowiedni dla każdego np. dla ukochanej osoby, dla dziadków, rodziców, a nawet dla dzieci. Taki prezent to fotokalendarz od Colorland.pl. Jest to pomysł uniwersalny, co nie znaczy, że identyczny dla każdego. Z inicjatywy Pani Ewy miałam okazję zamówić 2 różne kalendarze. Zapraszam do obejrzenia efektów oraz na kalendarzowy konkurs :).


Cechy kalendarzy Colorland:

  • wymiary 32x45cm, czyli nieco więcej od formatu A3
  • ponad 30 szablonów do wyboru - ja wybrałam dziecięcy oraz vintage, inne możecie obejrzeć pod tym linkiem
  • satynowy, elegancki papier, a druk bardzo dobrej jakości
  • kalendarz połączony jest spiralą z zawieszką

  • przy każdej dacie są wypisane imieniny
  • możliwość dodawania i zaznaczania własnych dat i rocznic oraz edytowania ich w zróżnicowany sposób



  • intuicyjny program do projektowania kalendarzy, a dla potrzebujących filmowy tutorial
  • możliwość dowolnego edytowania (edycja zaawansowana) każdego zdjęcia np. obracania pod pewnym kątem, nakładania na siebie i wstawiania dowolnej ilości zdjęć na dany miesiąc
  • przy sytuowaniu zdjęć jest możliwość korzystania z linii siatki i wyrównywania ich ułożenia
  • program informuje żółtym znaczkiem w przypadku zdjęcia złej jakości lub pogorszenia jakości w wyniku powiększania fotografii
  • możliwość dodawania własnych grafik lub wybrania z programu elementów ozdobnych np. kwiatków czy zwierzątek - tak mi się to spodobało, że każdą stronę dziecięcego kalendarza ozdobiłam innym motywem :)



  • możliwość wyboru kalendarza w formacie angielskim
  • możliwość wyboru miesiąca początkowego
  • kalendarze są dobrze zabezpieczone na czas wysyłki
  • krótki czas realizacji - do 4 dni i faktycznie nie było żadnych opóźnień a nawet wyrobili się przed tym czasem :)
  • cena kalendarza w Colorland.pl wynosi 99,90zł czyli podobnie jak u konkurencji

Muszę przyznać, że to nie są pierwsze fotokalendarze, które projektowałam, dlatego dość uważnie przyjrzałam się możliwościom, które oferuje Colorland.pl. To co mnie dotychczas denerwowało w projektowaniu kalendarzy w innych firmach to m.in. ograniczona liczba szablonów, brak imienin przy datach, bardzo ograniczona możliwość edycji zdjęć, szczególnie sytuowania ich pod pewnym kątem. 

Na testowanie kalendarzy zgodziłam się "w ciemno" i gdyby czegoś mi w nich zabrakło, nie miałabym oporów opisać tego w poście. Dlatego z czystym sumieniem mogę Wam polecić Colorland.pl ponieważ pozwala na dużą swobodę artystyczną w projektowaniu, co jest dla mnie bardzo ważne.






I jeszcze na koniec zapraszam na obiecany wcześniej konkurs :)


Regulamin konkursu:
  1. Sponsorem nagród jest Colorland.pl.
  2. Konkurs trwa do 6 grudnia 2013 r.
  3. Nagrodą są kupony zniżkowe obniżające cenę kalendarza o 75% czyli do 24zł. Nagroda nie podlega zamianie na inną.
  4. Kupony będą ważne do 31 stycznia 2014 r.
  5. Nagrodę otrzyma każdy kto:
    - pozostawi pod tym postem komentarz wyrażający chęć udziału w konkursie wraz z adresem mailowym do wysłania kodu zniżkowego
    - polubi na Facebooku Colorland.pl i Mała rzecz a cieszy i zaznaczy to w komentarzu
    oraz opcjonalnie
    - opublikuje podlinkowany banerek konkursowy (wówczas poproszę o linka)
    - odpowie na pytanie: jaki prezent najbardziej chciałby dostać pod choinkę?
Wszystkich posiadających bloga proszę też wpisywanie komentarzy z własnego profilu i pozostawienie linka, ponieważ chętnie odwiedzę wasze blogi :)

A oto baner konkursowy:



Zapraszam wszystkich do udziału. Myślę, że to świetna okazja, aby zamówić dla bliskich prezent świąteczny lub noworoczny, a na nawet z dużym wyprzedzeniem na Dzień Babci i Dziadka :)


22 komentarze:

  1. Chyba będę pierwsza :-) Fanpage już zaliczyłam (a właściwie oba :-)) Czyli zgłaszam się do udziału w zabawie. Banerek opublikuję oczywiście u siebie na blogu. A na swój wymarzony prezent czekam: będzie nim moja Córcia, która lada chwila się urodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pierwszą uczestniczkę, a przy okazji świetny prezent Cię czeka :) ps. Blanka z kalendarza też urodziła się w Wigilię :)

      Usuń
  2. wyrażam chęć wzięcia udziału w kokursie
    Lubię jako Monika Zal oba Fanpage
    Wymarzony prezent pod choinkę: Chciałabym aby dzień miał 2 h dłużej aby wracając po pracy do domu miała czas dla moich córek a nie tylko na porządki domowe. Och chciałabym jakiś stopoczas od 17 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam o banerku http://majajula.blogspot.com/

      Usuń
  3. Świetny prezent na Gwiazdkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie wezmę udział mój meil : gosiagawlak@wp.pl
    Lubie jako Gosia Gawlak
    Wymarzony prezent pod choinkę myśle , że Mikołajowi nie uda się w tym roku już ale może na przyszły chciałabym córeczkę - mój synek bardzo chciał by mieć siostrzyczkę a ja małą pociechę w domu na kolejne święta....
    Opublikowałam baner u siebie na FB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/gosia.gawlak.7/posts/546207305448462 link bo udostępnionego baneru

      Usuń
  5. Chętnie wezmę udział w konkursie, w sumie mam już fotokalendarze z colorland na 2014, ale jeszcze nie dla wszystkich :D
    -ladli@vp.pl
    -polubione na Facebooku Colorland.pl i Mała rzecz a cieszy
    -banerek opublikowany na moim fb i podlikowałam :)
    -prezent? hmmmm to co chciałam dostałam bez okazji, to może coś bardziej przyziemnego ;) mam dwie opcje fotoksiążkę z moim maleństwem - tylko, że ja chciałabym ją stworzyć, albo urządzenie do pieczenia chlebka - uwielbiam zapach świeżego chleba z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/ewa.kunaj/posts/621188031279131

      Usuń
    2. - wyrażam chęć udziału w konkursie
      -przemek.losko@interia.pl
      -polubione oba linki
      - banerek opublikowany na fb https://www.facebook.com/przemek.losko
      - prezent: wycieczka do Azji lub Afryki

      Usuń
  6. Hejka z radością wezmę udział w konkursie :-)
    -jakubaskasia@gmail.com
    -polubione na Facebooku Colorland.pl i Mała rzecz a cieszy
    -prezent? hmm to co chciałam dostać pod choinkę to Nasz wspólny album --- fotoksiążkę całą rodzinką dziewczynki i my :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/katarzynka.jakubas
      Zapomniałam ale juz sie poprawiam

      Usuń
  7. Naprawdę świetny pomysł z tym kalendarzem, mnie przypadł do gustu zwłaszcza ta wersja vintage :)

    http://motywatorka.blogspot.com/ -zapraszam także na mojego bloga, gdzie mobilizuję do "ogarnięcia" życia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę wziąc udział w konkursie : aga.orchel@op.pl
    -Profile na fb polubione
    -publikacja baneru : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=606334599424711&set=a.279188428805998.68706.100001445302471&type=1
    - prezent pod choinkę : bon na wyjazd weekendowy w góry

    OdpowiedzUsuń
  9. Może w końcu dobrnę do końca projektowania kalendarza. Próbowałam już kiedyś swój kalendarz zaprojektować, ale jakoś nie udalo mi się dobrnąć do końca. Mój adres @ szyszulka"małpka"gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście obie stronki polubione na FB

      Usuń
    2. świąt nie obchodzę, ale zaraz po świętach mam urodziny i najbardziej cieszy mnie czas spędzony z bliskimi, że tego dnia znajdą czas, zorganizują się tak, żeby ze mną być.

      Usuń
  10. Witajcie!
    Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :-)
    Oba fanpage polubiłam.
    Mój e-mail to jankowska.buszta@op.pl
    A na święta chciałabym dostać coś małego, niepraktycznego, ale bardzo miłego i od serca. Może coś osobiście wykonanego..
    Pozdrawiam i dobrych prezentów na święta życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością dołączam do konkursu :)
    Fanpage polubione
    Każdy prezent sprawia mi radość, lecz najcenniejsze są te wykonane własnoręcznie przez wręczającego np. malowane kubki lub filiżanki w moje ulubione motywy a do tego mieszanka herbaciana - taki zestaw na zimowe popołudnia. Cieszyłabym się również z kalendarza lub fotoksiążki, wszak to cudowne wspomnienia wspólnie spędzonych chwil.
    Ewa Miller
    emill1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze właśnie zamówiłam tydzień temu taki kalendarz dla męża na gwiazdkę;/
    Skromnie zapraszam do mnie oraz do konkursu:)
    http://basiasmoter.blogspot.com/2013/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście dołączam do konkursu.
    Polubione jako Aneta Poniatowska
    baner ; http://ausentedreams.blogspot.com/p/wasze-candy_4.html
    e-mail : a.w.poniatowska@o2.pl

    Mój wymarzony prezent ?
    Aby mój interes się rozkręcił. A jak się rozkręci, będę mogła naprawić swojego laptopa, jak naprawię laptopa, będę miała więcej czasu na bloga, jak będę miała więcej czasu na bloga, będę bardziej aktywna, jak będę bardziej aktywna, znajdę więcej odbiorców, jak znajdę odbiorców, będę szczęśliwa :) tak więc... jedno marzenie, a pociągnie za sobą sznurek szczęścia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger