Ogródek na balkonie - kwiecień 2014

Po zimie stęskniłam się za zieleniną na balkonie, więc postanowiłam to szybko nadrobić kupując sadzonki ziół oraz nasiona.



Miętę oraz truskawki i poziomki udało mi się przezimować na balkonie - były owinięte folią bąbelkową.




Poziomka rozwinęła już  nawet pierwszy kwiatek.



Z zakupionych sadzonek posadziłam: pietruszkę, szczypiorek, oregano oraz bazylię. Z nasion posiałam: pietruszkę, koperek, sałatę, rukolę oraz bazylię.









Wszystko ładnie rośnie :). W chłodniejsze dni wnoszę jednak donice do mieszkania.



A jak Wasze balkony? :) Tak przy okazji przypominam, że powoli warto siać już rzeżuchę na Wielkanoc.


4 komentarze:

  1. No no dużo tego:), u mnie balkon jest wykorzystywany do czegoś innego a sadzi się w ogródku bądź polu uprawnym:) różne rzeczy począwszy od ziemniaków skończywszy na marchewce;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już trochę posiałam w ogrodzie. Nawet truskawki posadziłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też poczyniłam podobne zasadzenia, ale Twe rosną jakby szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na balkonie sałata rośnie i koperek ;) poziomek Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger