Jak optycznie powiększyć pokój? Fototapeta

Nasze nowe mieszkanie nie będzie za duże - 3 pokoje na 52 m2. Jak dla nas wymarzony układ, choć przestrzeni nie za dużo. Poszukuję więc trików i inspiracji, które optycznie mogłyby powiększyć mieszkanie. I tu oprócz minimalistycznych mebli, z pomocą mogą przyjść wracające ostatnio do łask fototapety. A wybór jest przeogromny, zrobiłam wiec przegląd czterech ciekawych aranżacji. 


źródło: eplakaty.pl/produkt/Promienie-Slonca-Brzozowy-Las-fototapeta

1. Natura jak np. łąka czy zielony las, który kolorem zieleni wprowadzi nieco optymizmu i będzie całoroczną fototerapią.




2. Monochromatyczne perspektywy w odcieniach bieli i szarości nie będą dominowały, a urozmaicą  swoją głębią jedną ze ścian.


źródło: demur.pl/fototapety/optycznie-powiekszajace



źródło: fototapetynawymiar.com/fototapety-przestrzenne-na-sciane/14035-White-interior--Vector-illustration-


3. Miasto, city jak np. Nowy Jork czarno-biały z żółtym akcentem, czy Londyn z czerwonym akcentem


źródło: wideprint.pl/studio-graficzne


źródło: fototapetynawymiar.com/uliczki/3969-Avenue-avec-des-taxis-z--New-York-


4. Okno na świat z dowolnym, wymarzonym widokiem.


źródło: newmedia-art.pl/fototapety/fototapeta-okno---droga.html



źródło: fototapetynawymiar.com/fototapeta-z-oknem/11614-Bay-window-with-summer-view


Zaprezentowałam cztery najbardziej odpowiadające mi fototapety i w sumie nie wiem, którą opcję bym wybrała, choć chyba obecnie nr 2 wydaje mi się optymalny.

A Wam, który wariant podoba się najbardziej? A może macie jakieś porady i doświadczenia w tej kwestii?


11 komentarzy:

  1. Takie fototapety z górami mi sie marzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też a najbardziej z moimi z rodzinnej miejscowości :) Niestety mieszkam na poddaszu i prostych ścian jest tak mało, że szkoda je marnować na fototapetę

      Usuń
    2. Poddasze, skośne ściany...znam ten ból :( Szafy to najlepiej na wymiar! Ja tak zrobiłam żeby miejsce dobrze wykorzystać :)) Do zobaczenia za miesiąc w Szamotułach :)

      Usuń
    3. Oj skosy faktycznie mogą nieco utrudniać meblowanie pokoju.

      Usuń
  2. Widokami miast już rzy.... tym bardziej, że to przeważnie NY lub Londyn. Kubki, poduszki, obrazy, tapety... co za dużo to niezdrowo.
    Jak dla mnie to rewelacyjny efekt daje nr 2. Teraz zaczęłam się zastanawiać czy nie zrobić takiej ściany? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nic nie mam z NY czy Londynem, ale zastanawiam się czy taka ściana by za bardzo nie dominowała...

      Usuń
  3. Monochromatyczne perspektywy robią wrażenie! Żółte taksówki mam w pokoju. Tylko, że w formie obrazu. Mój mąż uwielbia takie motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej się podoba motyw z natura (las, łąka itp.) i okna - rewelacja! Motyw miasta jak dla mnie zbyt przytłaczający... Żyjąc w mieście wolalabym mieć swój kawałek takiej oazy spokoju, wyciszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej się podoba motyw z natura (las, łąka itp.) i okna - rewelacja! Motyw miasta jak dla mnie zbyt przytłaczający... Żyjąc w mieście wolalabym mieć swój kawałek takiej oazy spokoju, wyciszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się świetnie składa, bo możemy podrzucić jeszcze małą garść inspiracji na powiększające wnętrza fototapety :) http://www.bimago.pl/kolekcja-fototapet?utm_source=talk
    Natura to bardzo dobry kierunek, dobrze dobrana potrafi niesamowicie odświeżyć wnętrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger