Łatwa i efektowna dekoracja DIY - napis na roczek, urodziny

Niedawno obchodziliśmy roczek Ignasia - pewnie będę nudna, jak dodam "ale ten czas leci" :D, przecież niedawno rodziłam w tym szpitalu. U nas roczek zbiegł się praktycznie ze Świętami, więc z częścią rodziny świętowaliśmy z Wielkanoc. Nie mniej jednak roczek to roczek, a pierwsze urodziny muszą być wyjątkowe, więc tydzień później była też impreza z Chrzestnymi :).
Z tej okazji zrobiłam specjalną dekorację, której zajawkę pokazałam Wam wówczas na Fanpage'u. Dzisiaj pokażę ją dokładniej!  

Przyznam szczerze, że nie szalałam z dekoracjami. Postawiłam na jedną, aczkolwiek efektowną ozdobę!



Ten oto wielki napis wykonałam z kolorowych kartek w formacie A4, na których wydrukowałam odpowiednie litery.  



Każdą kartkę przycięłam na dole po łuku (wspomagając się średnim talerzykiem) i całość połączyłam za pomocą dwustronnej taśmy klejącej i szerokiej tasiemki atłasowej.





Taki napis wystarczy przywiesić w widocznym miejscu np. do karnisza z firankami ;).





A przy okazji jeszcze pokażę nasz pyszny karobowy "torcik, bez jajek i mleka :).





Jak się podoba? Lubicie takie ozdobne napisy?


7 komentarzy:

  1. Super Ci wyszedł ten napis! Tort też sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują te napisy :) Wykorzystam pomysł przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to zrobiłaś :) Na drugie urodzinki też sama zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny napis :) podziękować Tobie muszę, bo my to już niedługo będziemy mieli nasz trzeci roczek :) zatem pomysł podkradam - jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, muszę się z tą girlandą zmierzyć w tym orku bo na koniec maja chłopaki mają swoje urodziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszedł ten napis :) Sama nigdy nie wpadłam na pomysł zrobienia czegos takiego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger