Co dostanie mój mąż na Dzień Chłopca, a jest bardzo związane z jego pasją ?

Co roku na Dzień Chłopca zastanawiamy się, co podarować naszym mężczyznom. W tym roku prezenty dla męża zamówiłam kilka dni temu i już czekają na wręczenie. Tak jak już wiecie z tytułu będą bardzo związane z jego hobby. Dwa i pół roku temu mój mąż napisał tu na blogu swój pierwszy i jak dotąd jedyny wpis, ale jakże dla niego ważny, bo mówiący właśnie o jego hobby. Co zatem dostanie mój mąż na Dzień Chłopca, a jest bardzo związane z jego pasją ?

koszulki rower

Rower - największa pasja mojego męża

Tak, rower to obecnie nadal największa pasja mojego męża. Jak to się zaczęło? Mój mąż od zawsze lubił aktywność fizyczną, a szczególnie bieganie. Rower był raczej we wspomnieniach z dzieciństwa, a ponownie pojawił się przy zmianie pracy, tuż po narodzinach #aSYNstenta. Był to wówczas najbardziej ekonomiczny środek dojazdu do pracy, przy kiepskim połączeniu komunikacją miejską - oszczędność finansowa i czasowa. Tym sposobem dojazd 5 km rowerem w jedną stronę, stał się jego codziennym nawykiem. Z czasem się przeprowadziliśmy i przybyło dodatkowo 2 km w jedną stronę, ale kwestia korków i uzależnienia od wysiłku fizycznego sprawiła, że mąż nadal jeździ do pracy rowerem, a nie autem. Kupił wówczas nowy rower i wkręcił się na maksa! I tak w naszym domu lawinowo pojawiły się takie tematy jak funkcyjne ubrania rowerowe, dedykowane kanały na Youtube, grupy rowerowe, a z czasem i zawody rowerowe. Do tego stopnia, że wjechał nawet rowerem na Śnieżkę! Jestem bardzo dumna, że tego dokonał, choć pierwotnie nie akceptowałam tej nowej pasji, bo małe dzieci w domu, a tu kilkugodzinne wypady rowerowe. Były trudne rozmowy i negocjacje. Wiem  jednak, że sprawia mu to przyjemność i jest też formą odreagowania pracy przy komputerze. 


Drobne prezenty akceptacją jego pasji

Gdy podarowałam mu w zeszłym roku na urodziny spinki do mankietów z motywem roweru, wiedziałam że jest to dobry kierunek :). Jednak eleganckie koszule ze spinkami nosi tylko na wyjątkowe okazje, więc tym razem postanowiłam na bardziej praktyczny pomysł na prezent, czyli koszulki z motywem roweru. Największy wybór znalazłam na stronie koszulkowy.pl gdzie jest bardzo rozbudowany dział Hobby, a tam wyszczególnione różne kategorie sportowe, w tym kategoria Rowery.

Na tegoroczny Dzień Chłopca zamówiłam dla męża takie oto koszulki:









W naszej rodzinie bardzo lubimy takie personalizowane prezenty. Wiemy że sprawią wielką radość obdarowanemu - bo często to dosłownie "mała rzecz, a cieszy" :D. Prezenty dla najbliższych najczęściej zamawiam przez internet, jednak zwracam uwagę na jakość produktów, czy szybkość realizacji zamówienia. Koszulki są bardzo dobrej jakości i dokładnie wykończone, a ja zawsze zwracam uwagę na takie szczegóły, więc mogę je z czystym sumieniem polecić. 


Mam nadzieję, że spodobają się mojemu mężowi - dam znać na moim Instagramie :)

Dajcie znać, czy świętujecie Dzień Chłopca w waszych domach? Jeśli tak, co przygotowałyście dla Waszych mężów, partnerów, chłopaków czy synów :)


5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent - a najważniejsze,że spersonalizowany i dopasowany do zainteresowań konkretnej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te koszulki, podoba mi się logo z rowerami w kształcie Polski, super pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wybierać prezenty, które uwzględniają zainteresowania obdarowywanego, dla mnie mają wówczas wielką wartość, choć cenowo wcale nie muszą takie być. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger