Porozpieszczaj siebie, nie tylko na Dzień Kobiet!

Za kilka dni kolejny 8 marca, czyli Dzień Kobiet. Dzień ten kojarzy mi się z otrzymanymi przez kobiety kwiatami, czekoladkami, miłymi sms-ami lub innymi drobiazgami. To oczywiście miłe gesty. Jednak tak ostatnio pomyślałam, że dlaczego mamy tylko oczekiwać tego od mężczyzn, jak możemy, a wręcz powinnyśmy zadbać też same o siebie! My kobiety też zasługujemy na rozpieszczanie i nie tylko na Dzień Kobiet!  Bo codziennie dbamy w dużej mierze o bliskich, o porządek w domu, o zorganizowanie wielu rodzinnych spraw...  A żeby dawać innym, musimy najpierw zadbać o siebie! Dzisiaj o tym jak prostymi sposobami i niewielkim kosztem możemy sobie podogadzać? 


Kup sobie kwiaty

Kwiaty to taka typowa mała rzecz, która cieszy :). Niewielkim kosztem można zakupić bukiecik nawet w każdym markecie, przy okazji innych zakupów. Uwielbiam gdy na naszym okrągłym stole oddzielającym aneks kuchenny od reszty salonu, stoi bukiecik lub doniczka z kwitnącymi kwiatami. Gdy tylko na nie patrzę, wnoszą dobry akcent do mojego samopoczucia.

Kup sobie prezent

Jeśli ostatnimi czasy kupujesz różne rzeczy tylko dla domowników lub z myślą o nich, to czas to zmienić! I nie, nie jesteś w tym sama :) To m.in. ja kupuję książki dla dzieci lub poradniki dotyczące wychowywania ich wychowania. Jednak tym razem zamawiając książki na Inverso.pl poszukałam również coś dla siebie i wybrałam "POWRÓT Z BAMBUKO" Katarzyny Nosowskiej. Książka to zbiór krótkich felietonów, poruszających rozmaite tematy dotyczące codzienności i tego "co siedzi w naszych głowach". Skłania do przemyśleń, a dowcipny czasem język pozwala się też nieco zrelaksować, a oto mi właśnie chodziło wybierając książkę dla siebie.



Zadbaj o ciało

Dbanie o siebie kobiety mają niby w naturze, ale przy natłoku codziennych obowiązków, dbanie o własne ciało schodzi na dalszy plan. Tak było też u mnie, dlatego postanowiłam nieco zadziałać w temacie szczotkowania ciała. Zakupiłam już szczotkę do suchego masażu i planuję działać. Ponadto zainteresował mnie temat face fitness tzw. masaży twarzy, które pozwalają na redukcję zmarszczek bez ingerencji salonów piękności. Ty też poszukaj czegoś co pomoże Ci zadbać o ciało, a przy okazji się zrelaksować.

To takie moje trzy szybkie sposoby na samorozpieszczanie :). Pamiętajmy, że relaks jest bardzo ważny, bo pomaga mam również utrzymać równowagę psychiczną, szczególnie gdy mamy dzieci. Dbanie o siebie to także zdrowe odżywianie, regularne badania lekarskie, aktywność fizyczna i sen. Nie zapominajmy więc o sobie! Dbajmy o siebie i rozpieszczajmy się, nie tylko z okazji Dnia Kobiet.



6 komentarzy:

  1. Chyba pomyśle o kupnie sobie czegoś, w sumie dlaczego nie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze w okolicach Dnia Kobiet kupuję sobie coś szczególnego, czasem drobiazg, czasem większy prezent, bez wyrzutów sumienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze czasem kupić coś lub zrobić dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger