Czas na Artystyczną Rewolucję! 6-8 grudnia 2013 w Poznaniu

Już po raz drugi wybieram się na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych, który odbędzie się 6-8 grudnia 2013 r. w Poznaniu :) Dlaczego tam idę? Spójrzcie na moją zeszłoroczną relację! Ponadto udało mi się tym razem załapać na bezpłatne warsztaty szycia z ETI
Dodatkowo pod koniec listopada otrzymałam od organizatorów tajemniczego maila z zapytaniem o adres pocztowy, gdyż czeka mnie niespodzianka. Trochę się zastanawiałam, czy podać czy nie, ale jednak się zgodziłam i było warto :). Dlaczego? Zobaczcie co zawierała tajemnicza paczka!


Zobaczcie to wszystko bardziej szczegółowo :)


1. Laleczka do samodzielnego zrobienia od dystrybutora Marthastewart.pl/





2. Śliczna smycz i naklejki od Polskierekodzielo.pl



3. Opaska na nadgarstek w ślicznym woreczku od Galadea.pl



4. Kreatywnie zdobiona bluzka (nie podano autora).





5. Taśmy dekoracyjne od Decoracyjnatasma.pl



6. Dzwoneczki do zawieszenia od Osikowa Dolina





7. Płyta w pięknej, zalakowanej kopercie od Steampunk.net.pl



 8. Drewniany łoś z dzwoneczkiem do zawieszenia od Ptaszynka.pl





9. Bałwanek od Paniniteczka.com



10. Torba z logo targów.



11. Bardzo miły list, plakat targów oraz 2 zaproszenia :)



Bardzo dziękuję organizatorom za przesyłkę :)
Kto się jeszcze wybiera na Artystyczną Rewolucję? Koniecznie trzeba powiadomić Poznaniaków!
Oczywiście możecie spodziewać się kolejnej relacji u mnie na blogu.


3 komentarze:

  1. oj opłacało się opłacało, śliczne rzeczy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tych warsztatów szycia:) A prezenciki super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger