Dekoracje do pokoju dziecięcego, które podbiły moje serce :)

Szukam, szukam, ciągle szukam mebli i akcesoriów, do każdego pomieszczenia w naszym nowym mieszkaniu. Była już kuchnia, meble do salonu, to dzisiaj czas na pokój dziecięcy. Pewnie, ze względu na ograniczone fundusze, nie uda mi się wszystkiego zrealizować od razu. Niewykluczone też, że pokój Ignasia będzie urządzany na końcu, ale przecież nikt nie zabroni mi pomarzyć i wizualizować nasz przyszły dziecięcym pokój :).

Skoro jestem w sferze marzeń, to dzisiaj zaszaleję! A co! I pokażę Wam, co mi się najbardziej podoba i jakie dekoracje wybrałabym do pokoju dziecięcego, nie zwracając w ogóle uwagi na ceny.


Cóż ja za to mogę, że tak bardzo ostatnio podoba mi się biel i szarość? :) Pomyślicie - biedny synuś, będzie mieszkał w bieli i pastelach. Pożyjemy, zobaczymy! Może będziemy negocjować... Póki co, pokażę Wam moje ulubione jasne wyposażenie, przełamane trochę turkusem.

Na początek dywaniki. Kocham wszelkie gwiazdki, ale z poniższego zestawienia, faworytem jest jednak chyba herbatnik ;).



Uwielbiam też wszelkiego rodzaju pojemniki. Nie dość, że są piękne, to jeszcze pomagają utrzymać porządek. Wybieram wszystkie - drewniane, wiklinowe, filcowe i materiałowe :). 





Chciałabym, by w dziecięcym pokoju było też mnóstwo różnych poduszek:




Do tego wygodny fotelik i siedzisko:



Nie może zabraknąć też uroczego hasła na ścianie!


A z pozostałych dekoracji przydałaby się też pluszowa lampka nocna i girlanda:



I na koniec coś, co dla dziecka jest zabawką, a dla mnie również dekoracją, czyli np. drewniany wózek i królik na biegunach.



No to się rozmarzyłam i mogłabym tak bez końca! Po prostu uwielbiam piękne przedmioty i dekoracje. Jeżeli Wam też coś z tego wpadło w oko, to zaprezentowane przedmioty pochodzą w prawdzie od różnych producentów, ale wszystkie znajdzie w  jednym miejscu - w sklepie http://babydeco.eu/.


Być może kogoś zainspirowałam i wykorzystacie powyższe propozycje jako pomysł na prezent?


11 komentarzy:

  1. Te wszystkie rzeczy są przepiękne, najbardziej podobają mi się te z Kids Concept, np. bujane krzesełko dla malucha :) dostępne również u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne rzeczy ! A świnia wymiata ! Chcę taką

    OdpowiedzUsuń
  3. Królik na biegunach podbił moje serce <3 cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy. Wszystkie cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Widzę, ze kolorystycznie masz te same upodobania co moja znajoma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie kosze, pojemniki i koszyczki :) To takie moje małe wariactwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam drewniane zabawki, rzeczywiście są jednocześnie zabawką jak i dekoracją :)
    Kupiłam mojej małej drewnianą kołyskę dla lalek i nie wiem kto bardziej się cieszy... ja czy moja córka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie dekoracje są cudne, a najpiękniejsze są sweterkowe pojemniki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger