Mam Blogerek Fanaberie, czyli o tym gdzie naładowałam blogowe baterie ;)

W ostatnią sobotę miałam zaszczyt uczestniczyć w spotkaniu Mam Blogerek Fanaberie w Poznaniu, na które czekałam prawie pół roku. To moje już 4 spotkanie blogerek, ale przyznam że jak dotąd najfajniejsze, bo znałam już osobiście najwięcej dziewczyn i tym sposobem czułam się bardzo swobodnie :). 

Trzeba przyznać że organizatorki, czyli Kasia Maamaa Baalbinkaa i Karolina Matki Polki Fanaberie miały "fanaberię", by zorganizować jak najfajniejsze spotkanie blogujących mam i ambitnie postawiły sobie poprzeczkę bardzo wysoko. 

A co tam się działo?


Tak to one - w realu i krzywym zwierciadle ;). Naprawdę fajne babki!



A spotkałyśmy się w klimatycznej, aczkolwiek niewielkiej kawiarni Różove, zlokalizowanej w pobliżu Starego Rynku. Nie byłabym sobą, gdybym nie ofotografowała nieco tego gustownie urządzonego  i wartego uwagi miejsca. Szkoda tylko, że nie miałyśmy kawiarni na wyłączność, bo tak w jednej sali mogłyby być zlokalizowane prezenty (tak tyle ich było, o czym niebawem napiszę), a w drugiej znacznie swobodniej ustawione stoliki i przejścia między nimi.











Spotkanie zaczęło się od szybkiego przywitania i zabawy. Tak, właśnie zabawą można nazwać pierwsze warsztaty przeprowadzone przez przedstawicielki Wydawnictwa EPIDEIXIS. To było jak powrót do dzieciństwa, kiedy to pierwszy raz miałam styczność z PUS-ami, a na spotkaniu poznałam kolejne "zabawki" edukacyjne takie jak Mozaika, Paleta, Gra paluszek czy Studnia Jakuba.





Następnie Roksana rozdała uczestniczkom kosmetyki Plus Dla Skóry i zaprezentowała ofertę firmy.





Aktualną ofertą, nowościami Wydawnictwa Zielona Sowa oraz życiowymi przemyśleniami podzieliła się z nami bardzo wyjątkowa, pozytywna kobieta - Pani Ania Bukowska.



Tajniki swojego warsztatu fotograficznego m.in. jak nie robić "płaskich zdjęć", czy jaki wybrać sprzęt, zdradziła nam Pani fotograf Katarzyna Papieska



Na koniec Pan Radca Prawny Damian Stawski z Kancelarii Alta Pentut zapoznał nas z kruczkami prawnymi ważnymi dla blogerów, dotyczącymi np. rejestracji blogów, ochrony danych osobowych, czy organizacji konkursów.



A w międzyczasie swoje krótkie wystąpienie miała też Pani Marika Sobczak - przedstawicielka Feedo.pl Dbamy o Mamy



Dla mnie osobiście najbardziej interesujące były warsztaty pierwsze i ostatnie :)





Znacie blogi tych 20 wspaniałych uczestniczek? Jeśli nie to szybko nadrabiajcie i tam też szukajcie relacji ze spotkania.





W międzyczasie otrzymałyśmy mnóstwo upominków. Dobrze, że odbierał mnie mąż, bo sama bym tego wszystkiego nie uniosła! Serio!





Inaczej sama poszłabym z torbami :D.



Poza upominkami dla wszystkich, odbyło się też losowanie dodatkowych prezentów.



Spotkanie zaliczam do bardzo udanych. Żałuję tylko, że ze względu na dietę, nie mogłam spróbować serwowanych dań i przekąsek  oraz że tak krótko mogłam uczestniczyć w after party. Poza tym mogłabym zachwalać i jeszcze raz zachwalać :).



Dziękuję dziewczyny za niesamowite spotkanie i pozdrawiam! A w tym wpisie możecie podejrzeć prezenty, które otrzymałam.


13 komentarzy:

  1. To prawda! Organizatorki to naprawdę fajne babki i odwaliły kawał dobrej roboty. To było najlepsze spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością było super
    takie spotkania zawsze cieszą
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie byłoby spotkac sie jeszcze na kolejnym spotkaniu. Dzieki Aga, Ignaś jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę lekkie znużenie na niektórych twarzach :) PS Świat jest taki małe... Marika... studiowała ze mną filologię polską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super było znowu się spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie było zobaczyć się kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, ja zupełnie bym Cie nie poznała - chudzinko, ale twój cudny uśmiech Cię zdradził. Było mi bardzo miło Cię znowu zobaczyć i szkoda, że nie było czasu poplotkować.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja znów taką minę walnełam, że bez kilja nie podchodź. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny bloga, będzie mi miło gdy skomentujesz :)

Copyright © 2016 MAŁA RZECZ A CIESZY , Blogger